ایسنا نوشت:معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد جنگ‌های نیابتی در سطح منطقه خاورمیانه باعث انسجام نیروهای مردمی شده است.

سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی در رزمایش الی بیت‌المقدس که امروز (پنجشنبه) با حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس و امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در منطقه عمومی تنگه کنشت برگزار شد، اظهارکرد: امروز شاهد نوع جدیدی از جنگ به نام جنگ‌های نیابتی در سطح منطقه خاورمیانه هستیم که باعث و بانی آنها سردمدارن استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای مقابله با نفوذ تفکر انقلاب اسلامی ایران در سطح کشورهای منطقه دست به ایجاد جنگ های نیابتی با استفاده از شعارهایی با رنگ و لعاب دینی زده است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنها با انجام این کار بخشی از مردم را به صحنه آورده‌اند و آنان را در مقابل هموطنان خود قرار داده اند.

ربانی تصریح کرد: این حرکت منحرف که با نام اسلام و توسط استکبار جهانی شکل گرفته به نوعی باعث وحدت بین مذاهب و نیروهای مردمی شده است.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین این حرکت آنها باعث بالا رفتن جایگاه مردم ایران در بین کشورهای منطقه شده و تمامی آزادیخواهان منطقه نگاه ویژه‌ای به ایران دارند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در سطح منطقه دارد شکل می‌گیرد تشکیل نیروهای مسلح مردمی و متحدی است که هدفشان مقابله با افراط گرایی و در نهایت مقابله با استکبار جهانی است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز به طور جد شاهد شکل‌گیری انسجام واقعی در میان نیروهای مردمی برای مقابله با گروه های افراطی هستیم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =