ایرنا نوشت: رییس سازمان انرژی اتمی پیام رهبر معظم انقلاب درباره برجام را حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: از نامه و حمایت های همیشگی ایشان تشکر می کنیم و سعی خواهیم کرد کاملا نعل به نعل تابع فرمایشات ایشان باشیم.

علی اکبر صالحی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم ترحیم احمد فهیما که در فاجعه منا به رحمت ایزدی پیوست این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد. 

وی ادامه داد: از نامه رهبر معظم انقلاب درباره برجام و تاکیدات ایشان تشکر و قدردانی می کنیم؛ رهبر معظم انقلاب همواره حامی جدی فعالیت های صلح آمیز کشورمان بودند و نقش آفرینی های ایشان در پیشبرد فعالیت های هسته ای و به سرانجام رسیدن موضوع پرونده ساختگی هسته ای که الحمدالله به سرانجام رسید حایز اهمیت است.
رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه نامه رهبر معظم انقلاب را نعل به نعل مورد توجه قرار خواهد داد گفت: تمامی تلاشمان را به کار می گیریم که خدای ناکرده فریب طرف مقابل را در هیچ کدام از اقدامات پیش رو نخوریم.
صالحی ادامه داد: امیدواریم با دعای خیر رهبر معظم انقلاب و حمایت های رییس جمهوری پیش رفته و به موفقیت های روزافزونی دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم سازمان انرژی اتمی ضمن حفظ ساختار فعالیت های هسته ای خویش بتواند فعالیت هایش را در عرصه هایی همچون سلامت، صنعت، کشاورزی و ایجاد نیروگاه های جدید گسترش دهد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    1 0
    به عنوان یه علاقه مند به آقای صالحی میگم که عبارت نعل به نعل شایسته هیچ انسان با شخصیتی نیست
  • رضا A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 0
    قدم به قدم بهتر نبود
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    نعل به نعل يعني چي؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 0
    نعل به نعل دیگه یعنی چی