علی کریمی و فرهاد مجیدی مقابل زیدان و ستاره های رئال مادرید!

اواخر آبان ماه، یک بازی مهیج در پیش است. دیداری که دوباره پای هنرمندان و ستاره های فوتبال را وسط می کشد.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بود که در باشگاه رئال مادرید قراردادی امضا شد که نشان می داد رئال مادرید حاضر است با ستاره های قدیمی اش، مقابل ستاره های ایران بازی کند. همین چند وقت پیش، ستاره های دنیا با کمک میشل سالگادو به ایران آمدند و بازی هم بازتاب مثبت زیادی داشت. ستاره هایی که به ایران آمده بودند از این سفر لذت برند. مسئولان باشگاه هنرمندان هم تا تنور داغ بود، درخواست بازی دوستانه دیگری دادند؛ این بار با ستاره های تاریخ رئال در مادرید.
پس از مذاکرات در اسپانیا، سرانجام این قرارداد امضا شد و اواخر بهمن ماه، ستاره ایران در مادرید مقابل ستاره های ایران قرار می گیرند. باشگاه هنرمندان حالا با تجربه تر شده و می داند برای این بازی های مهیج چه کسانی را دعوت کند و چه شکلی برنامه ریزی کند. این بار قرار نیست دیگر بازی را سفت و سخت بگیرند و هنرمندان هم بیشتر فرصت بازی پیدا می کنند. شاید چهره های معروف تری هم پایشان به این بازی باز شود.
*بازی در برنابئو نیست
مسئولان باشگاه هنرمندان راغب بودند بازی در برنابئو برگزار شود اما پس از مذاکرات، باشگاه رئال اعلام کرد که احتمال برگزاری مسابقه در این ورزشگاه وجود ندارد و در ورزشگاه دیگری میزبان تیم هنرمندان خواهد بود. ورزشگاهی که برای بازی در نظر گرفته شده، همه امکانات را دارد اما سکوهایش به اندازه سکوهای برنابئو نیست. معمولا پیشکسوت های رئال در این ورزشگاه به میدان می روند.
*زیدان هم هست
در تیم پیشکسوت های رئال مادرید هم تا دلتان بخواهد ستاره بازی می کند اما حضور زین الدین زیدان هیجان انگیزترین اتفاقی است که در این بازی می افتد. باشگاه رئال اعلام کرد زیدان به طور قطع در این مسابقه حاضر است و جلوی ستاره های ایران بازی می کند. در ترکیب تیم پیشکسوت های رئال بازیکنانی چون کونترراس ، سالگادو ، روبرتو کارلوس، فرناندوز سانز، کارمبو ، مک مانامان، ماکله له، زیدان، مورینتس و فرناندو هیرو حضور خواهند داشت. باشگاه رئال قصد دارد دو هفته قبل از شروع بازی بلیت های مسابقه را به فروش برساند. پخش این مسابقه از صدا و سیمای ایران هم اهمیت زیادی دارد و می تواند به برگزاری مسابقه کمک بیشتری کند.
*مجیدی، کریمی،منصوریان، مهدوی کیا، نکونام و کلی ستاره دیگر
تیم ستارگان ایران هم مثل بازی با ستاره های دنیا، مقابل پیشکسوت های رئال متشکل از ستاره های سینما و فوتبال خواهد بود. این بار مسئولان باشگاه هنرمندان و در راس آنها حسین یاریار مدیر عامل این باشگاه در تلاشند تا اکثر ستاره های بین المللی ایران را به مادرید ببرند. در ترکیب اولیه ایران ستاره هایی چون علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، علیرضا منصوریان، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا دیده می شوند. مجیدی که زیاد به اسپانیا رفت و آمد می کند، تا این لحظه موافقت خود را اعلام کرده است. علی کریمی هم اگر گرفتاری شخصی نداشته باشد، قطعا به اسپانیا می رود. در زمان برگزاری بازی، لیگ برتر هم تعطیل است و به همین دلیل نکونام هم مشکلی برای مسابقه ندارد. گویا این سفر بهانه ای شده تا نکونام کارهای اقامتش را هم در اسپانیا انجام دهد. مهدوی کیا کمی آسیب دیدگی دارد ولی احتمالا حضورش در بازی قطعی خواهد بود. محمد نوازی، محمد رضا مهدوی، نیکبخت، اشیپیتم آرفی و البته فریدون زندی از جمله چهره هایی هستند که احتمال حضورشان در مسابقه زیاد است. آرفی در بازی یادبود هادی نوروزی که باشگاه هنرمندان آن را برگزار کرد، حضور داشت و به همین دلیل برای بازی با ستاره های رئال هم دعوت شده است. هنوز ترکیب تیم ستاره های ایران کامل نشده ولی تعدادی از بازیگران سینما که در تیم هنرمندان حضور دارند، قطعا در این مسابقه حضور خواهند داشت.
*غیبت ستاره هایی چون دایی، خداداد و عابدزاده
دایی به بازی با ستاره های دنیا دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت و ترجیح داد در اردوی تیمش بماند. خداداد عزیزی اما در بازی قبلی حضور داشت و در بین دو نیمه، حاشیه هایی را رقم زد. عابدزاده هم از جمله کسانی است که در بازی قبلی حضور داشت اما وضعیت زانویش چندان خوب به نظر نمی رسید. تیم هنرمندان ایران قصد دارد این بار تیمی قوی تر به میدان بفرستد، تیمی که نه تنها زیاد گل نخورد، بلکه بتواند جلوی ستاره های مادریدی به خوبی بازی کند. احتمالا اردوی تیم ستاره ها از نزدیک به یک ماه دیگر آغاز می شود تا بتوانند برای این مسابقه حاضر شوند.

 

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    10 13
    عزیزی نباشه . مایه ابروریزی .
  • بی نام EU ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    14 6
    میشه قیچی برگردون زد ؟ کسی بهش بر نمیخوره؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 15
    این زیدان بعد از زیر میزیهایی که از قطر گرفته دیگه ابرویی نداره