ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی با تسهیلات 150 میلیون ریالی با نرخ چهار درصد را گام مهم دولت تدبیر و امید در راستای خانه دار شدن روستائیان است.

ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی با تسهیلات 150 میلیون ریالی با نرخ چهار درصد را گام مهم دولت تدبیر و امید در راستای خانه دار شدن روستائیان است.
به گزارش خبرآنلاین علیرضا تابش، رییس بنیاد انقلاب اسلامی کشور در آیین بازدید و افتتاح پروژه 660 واحدی بنیاد مسکن واقع در کوی کوثر شهر اراک، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که در شهر اراک با شناسایی مکان مناسب برای ساخت و ساز مسکن در قالب مجتمع های مسکونی اقدام کند.
وی با بیان اینکه تهران و حتی کرج در حال حاضر عرصه ای برای ساخت وساز مسکن ندارند و شهرهایی مانند قم و اراک می توانند جایگزینی برای این موضوع باشند، بیان کرد: طبق بررسی های انجام شده و براساس برنامه جامعه مسکن این بنیاد باید تا سال 1405 هر سال یک میلیون مسکن در شهر و روستا بسازد تا علاوه بر کمبود مسکن جوابگوی نرخ رشد جمعیت در سال های آینده باشد.
تابش عنوان کرد: ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی با تسهیلات 150 میلیون ریالی با نرخ چهار درصد را گام مهم دولت تدبیر و امید در راستای خانه دار شدن روستائیان است.
وی اضافه کرد: از جمله اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت پرداخت تسهیلات کم بهره در راستای بهسازی و نو سازی بافت های فرسوده است.
تابش یادآور شد: در حال حاضر تکمیل مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده و به همین منظور 348 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به مردم تحویل شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =