تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زمینه‌هایی مانند اقدامات اجتماعی، امنیتی، سیاسی در مورد مفقود شدن رکن‌آبادی یک فرضیه جدی دانست.

نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در زمینه فاجعه منا، گفت: صبح امروز ابعاد مختلف فاجعه منا در جلسه فوق‌العاده  با حضور اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت، قشقاوی معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه و تعدادی از اعضای بعثه حج مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بروجردی رئیس کمیسیون در آغاز جلسه اظهار کرد که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فاجعه منا نباید به سکوت و فراموشی سپرده شود. همچنین بروجردی عنوان کرد، تا زمانی که وضعیت افرادی مانند رکن‌آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان مشخص نشود، مسئولیت با دولت عربستان است. به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، زمینه‌هایی مانند اقدامات اجتماعی، امنیتی، سیاسی در مورد ایشان یک فرضیه جدی دانست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در این جلسه بر ضرورت تشکیل کمیته حقیقت‌یاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت که دولت عربستان به لحاظ مقررات بین‌المللی موظف است با این کمیته برای روشن شدن ابعاد این فاجعه همکاری کند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 0
    با سلام تو را بخدا پى گير مفقودين حج امسال باشيد قضيه سال شصت شش نباشدوكسانى در امور كوتاهى كردن لطفابر كنار فرماىيد