ایلنا نوشت: علی‌محمد غریبانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: مطالبی در مورد شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در برخی سایت‌ها مطرح شده بود که موجب واکنش آقای عارف و صوفی شد. باید بگویم این خبر کذب و دستکاری شده و کاملاً هدف‌دار بود که نشان داد جریان‌هایی در جهت کند کردن کار شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا اختلاف‌افکنی بین اصلاح‌طلبان در حرکت هستند که باید با آنها مقابله کرد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد ریاست آقای عارف بر این شورا اجماع صددرصدی داریم و تاکنون صحبتی در مورد ریاست فرد دیگری در این شورا مطرح نشده است و بنده شخصاً با آقای عارف دیدار کرده و از نظرات ایشان استقبال می‌کنم و برای آنها احترام قائل هستم. قبل از انتخاب رییس شورا٬ باید آیین‌نامه اجرایی داخلی داشته باشیم٬ لذا همین انتخاب ریاست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به بعد از تصویب آیین‌نامه موکول شده است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه در جلسه اول شورا٬ هیات ۳ نفره‌ای مرکب از بنده، حجت‌الاسلام موسوی لاری و آقای عارف، هیات رئیسه موقت شورا را تشکیل دادیم٬ گفت: این هیات ۳ نفره مسئول تدوین و تهیه آیین‌نامه شورای‌عالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شدند که امیدواریم در اسرع وقت این آیین‌نامه آماده شود. دیروز اولین مذاکرات سه‌جانبه این هیات ۳ نفره در منزل حجت‌الاسلام موسوی‌لاری و با حضور آقای سیدمحمد خاتمی برگزار شد. البته ما اطلاعیه‌ای به همه اعضای شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری صادر کردیم که در تدوین آیین‌نامه هر پیشنهادی که دارند به شکل مکتوب به ما منتقل کنند تا پس از بررسی این پیشنهاد‌ها در جلسات ۳ نفره در ‌‌نهایت پس از تدوین آیین‌نامه٬ در جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان رسیدگی شود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =