برگزاری مانور امدادی توسط کانون های دانشجویی هلال احمر اراک

در تاریخ بیست و ششم مهرماه سال 94 با حضور در دانشگاه پیام نور این شهرستان پس از برگزاری کلاس تئوری آموزش های ایمنی و امداد و اطفای حریق با حضور بیش از 50 نفر از اعضای این کانون مانور برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین, این مانور توسط اعضای فعال کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور جمعیت هلال احمر شهرستان اراک برگزار شد
آرش اشتری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در رابطه با نحوه برگزاری مانور اظهار داشت : در تاریخ بیست و ششم مهرماه سال 94 با حضور در دانشگاه پیام نور این شهرستان پس از برگزاری کلاس تئوری آموزش های ایمنی و امداد و اطفای حریق با حضور بیش از 50 نفر از اعضای این کانون برگزار شد.
وی در ادامه افزود:آموزش های این کلاس به صورت عملی بعد از آن تکرار شد و همکاران محترم آتش نشانی با آماده کردن شرایط و برپایی آتش ,نحوه خاموش کردن و کنترل آن را به اعضا آموزش دادند و آتش توسط خود اعضا خاموش شد,پس از آن چند چادر امدادی بعد از آموزش های لازم برپایی چادر, توسط اعضای این کانون برپا شد..
وی هدف از برگزاری این مانور را فرهنگ سازی اهمیت آموزش های امدادی به آینده سازان جامعه دانست و اضافه کرد ضمن محقق ساختن شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر, برخود لازم میدانیم این آموزش ها را به اعضا در تمام سنین( دانش آموزی و دانشجویی ) به طور کامل ارائه دهیم .
شایان ذکر است که این مانور در مابقی دانشگاه های این استان توسط کانون دانشجویی هلال احمر برگزار خواهد شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =