اعتماد نوشت:محمد مقدم، عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در باره این تشکل اصلاح‌طلب توضیحاتی داده و در مورد موسوی خوئینی‌ها نیز صحبت کرده است.

وی گفته:مجموعه مجمع روحانيون مبارز درباره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با مجموعه اصلاح‌طلبان با هم كار مي‌كنند و برنامه جدايي ندارد. در مورد انتخابات خبرگان رهبري نيز مشي مجمع روحانيون مبارز در جهت همراهي و همفكري با مجموعه‌هايي است كه همگام و همگون با مجمع هستند. طبيعي است در بخش‌هايي مجمع مدرسين حوزه علميه قم كار خواهند كرد، بخش‌هايي را در انتخابات ديگر احزاب اصلاح‌طلب فعال هستند و مجمع روحانيون مبارز نيز در كنار آنها حضور داشته و رايزني مي‌كند و برنامه‌ريزي دارد و در سطح كلان اميدواريم به موفقيت برسند. مجمع روحانيون مبارز به صورت مستقيم كاري نمي‌كند بلكه در كنار اصلاح‌طلبان و با آنها همگام خواهد بود.

آقاي موسوي خوئيني‌ها، دبيركل مجمع روحانيون و به عنوان ركن اصيل مجمع فعال است و به هر حال در تمام جلسات به صورت منضبط حضور دارد. جايگاه آقاي موسوي خوئيني‌ها براي همه اعضاي مجمع جايگاه رفيعي است و چنين جايگاهي مطمئنا تاثيرگذار خواهد بود. شخصيت آقاي موسوي‌خوئيني‌ها براي اصلاح‌طلبان شخصيتي پذيرفته شده است و نيازي به گفتن من ندارد. نگاه و نظر آقاي موسوي خوئيني‌ها توام با تعادل و عقلانيت و دورانديشي است و براي اين است كساني كه با ايشان كار مي‌كنند مطمئنا نگاه ايشان تاثير عميق بر همه اصلاح‌طلبان دارد و از يك شخصيت كاريزماي معقول و منطقي برخوردار است و در هر عرصه‌اي باشند تاثير خود را خواهند گذاشت.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =