سیل دست بردار نیست/ 6 استان همچنان درگیر سیلاب

ایسنا نوشت: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1300 نفر در شش استان درگیر سیل و آبگرفتگی خبر داد.

ناصر چرخساز با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات سیل و آبگرفتگی در شش استان کشور تا ساعت 7:30 امروز گفت: شش استان گیلان، اردبیل، گلستان، کرمان، مازندران و سیستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی هستند.

به گفته وی، متاسفانه 9 شهر و 27 روستا آسیب دیده‌اند. همچنین به 1300 نفر امدادرسانی شده و 220 نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

چرخساز همچنین گفت: در جریان سیل و آبگرفتگی تا صبح امروز، 610 نفر اسکان داده‌ شده‌اند. یک نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی با اشاره به تخلیه آب از ١٠٠ واحد مسکونی، ادامه داد: جهت امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی در شش استان کشور، 284 امدادگر در قالب 70 تیم عملیاتی ارایه خدمت داشته‌اند. همچنین 40 دستگاه موتورپمپ و لجنکش جهت تخلیه آب از منازل به کار گرفته شد.

بنابر اعلام رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، تا کنون ١١٠ دستگاه چادر، 560 تخته پتو، 110 تخته موکت و 1000 قوطی کنسروجات میان سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    مسلماً سیل دست بردار نخواهد بود.تا وقتی که مسئولین محترم به طبیعت احترام نگذارند.طبیعت هم روی خوش خود را به شما نشان نخواهد داد. 30 سال هست که دارید درختان شمال کشور را از ریشه قطع می کنید, چه انتظار ی دارید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    1 0
    فقط همين رو كم داشتيم كه خداي تبارك و تعالي به يمن تمام مواردي كه رعايت نميكنيم به انها دچارمان كرده كاش يه ذره به خودمون بيايم بخصوص مسئولين بزرگ باور كنيم كه خشم و عذاب الهي فقط فقط براي قوم لوط نبوده و نيست برخي گناهان همچون دروغ و ضايع كردن حقوق مردم هم باعث ميشوند مورد غضب قرار بگيريم
  • بدون نام ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    خدا كنه سيل بياد تا از اين خشكسالى بيرون بياييم
  • رامین A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    درختان رو قطع کنید ویلا و زمین کشاوزی بجاش درست کنید این هم اثرش .بزرگترین مانع بروز سیل جنگلها هستند حیف که نفهمیدید