هفته نامه مثلث در مطلبی انتقادی خطاب به روح الله حسینیان نسبت به برخی رفتارهای او و همفکرانش واکنش نشان داده است.

مثلث در بخشی از این مطلب نوشته است:آقای حسینیان ! بیانیه دفتر رهبری را خوانده‌اید؟ به نظر شما خطاب این نامه به چه کسی بود ؟  بپذیرید که رفقای شما گناهی بس بزرگ و نابخشودنی مرتکب شده اند. به راستی چرا چنین خبطیز من روزنامه‌نگار، از من اصولگرا کرده اید که این چنین هزینه ای از دفتر رهبری پرداخت شود ؟ چرا چنین اتهامی را متوجه مسئولین دفتر کرده اند که خدای ناکرده به اختیار خود و بدون هماهنگی راه افتاده اند و برای نهادهای نظام تصمیم‌سازی می‌کنند؟ اجازه دهید شفاف تر در این باب سخن بگوییم. این تئوری و راه خطا را محمود احمدی نژاد در همان بدو نامزدی اش در سال 84 پایه گذاری کرد.زمانی که نظر مساعدی از دفتر رهبری برای نامزدی او ارائه نشد او به جای تمکین گفت که «من باید از دولب مبارک حضرت آقا نظرشان را بشنوم» و در نهایت او نامزد انتخابات شد اما تئوری «دو لب مبارک» را پایه ریزی کرد. تئوری ای که معتقد بود نظر دفتر رهبری متفاوت از نظر رهبری است. یک شکاف خطرناک که اکنون میراث احمدی‌نژاد در سیاست ایران است و از سوی برخی دوستان سابقش در جبهه پایداری پیگیری می شود. امروز که دفتر رهبری چنین بیانیه‌ای داده‌اند حتما خط پایانی بر این تئوری خطرناک و مشکوک است.

ما اصولگرایان اگر بدانیم و حس کنیم که خدای ناکرده به نام اصولگرایان کسی قصد خدشه واردکردن به حریم رهبری را داشته باشد آن وقت است که دیگر سکوت نخواهیم کرد و با تکیه بر اصولگرایی ناب انجام وظیفه می کنیم.ما به عنوان رسانه‌ای اصولگرا در صورت ادامه چنین رفتارهایی سکوت را جایز نمی‌دانیم. آقای حسینیان! این را هم بدانید در ملکی که پرچم دولت شیعه بالاست و رهبرش مردی از پاکان روزگار است نمی‌توان به این راحتی راه آنارشی و ‌بی‌نظمی ‌رفت. فراموش نکنید که اینجا جمهوری اسلامی است.

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    21 1
    چه عجب بالاخره یک نفر پیدا شد که ی چیزی به این اقا بگه
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    3 19
    تندروی و افراطی گری هم چپ و هم راست مضر منافع ملی است.هم رفتار موسوی و کروبی در سال 88 غیر منطقی و غیر عاقلانه بود هم رفتار حسینیان رسایی و کوچکزاده ها در مجلس.حفظ اعتدال اصول گرایی و اعتدال اصلاح طلبی با تبعیت محض از فرامین رهبر معظم تنها راه آرامش و ثبات ایران اسلامی است.
  • بی نام KR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    7 1
    انتقادتون از آقایون دست کمی با رفتارهای خودشون نداره، کاش با توجه به موازین دموکراتیک و دیالوگ های رایج آن انتقاد می کردید
  • مهدی رحیمی آتانی DE ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    25 1
    شما دلواپسای عزیز دیگه حتی داد هم حزبی های خودتونم درآوردید وای بحال روحانی و ظریف
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    22 1
    ببين آش چقدر شور شده