حجاریان خاطره جالبی از سفر سید محمد خاتمی به نیویورک و مواجهه هیات ایرانی با هیات آمریکایی در سازمان ملل تعریف کرد.

جاریان گفت: سفر اول خاتمی که به نیویورک رفتیم. من مشاورش بودم و همراهش بودم در نیویورک. من بودم و ابطحی و آقا رضا خاتمی. ظریف هم بود و کمک کرد. ولی نماینده ایران در سازمان ملل آن موقع آقای نژاد‌حسینیان(محمدهادی) بود. وزیر خارجه هم که آقای کمال خرازی بود. اینجا راببینید.

عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است با این توضیح که «جک استراو وزیر خارجه اسبق انگلستان در خیابان فردوسی دیده شده است.»اینجا را  ببینید.    

اقتصادی

 روشی که بانک مرکزی در پیش خواهد گرفت در نهایت مصرف‌کنندگان‌ این امکان را خواهند داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره هفت ساله پرداخت کنند. اینجا را ببینید.

بانک عامل بخش مسکن، پرداخت نوع جدیدی از تسهیلات «ساخت» را آغاز کرده و مشروط به سپرده‌گذاری و رسوب منابع مالی سازنده‌ها در بازه زمانی 6 ماهه، 90 میلیون تومان وام تا سقف 80 درصد هزینه ساخت ارائه می‌دهد. اینجا را ببینید.

فرهنگی

گلشن گروور» مرد نقش‌های منفی سینمای بالیوود پس از «دیا میرزا» دومین بازیگر سینمای هند است که با عقد قرارداد به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» پیوست. اینجا را ببینید.

گزارشی از جزئیات استقرار کاروان امام حسین(ع) در کربلا و وقایعی که روز سوم محرم در آنجا شکل گرفت. اینجا را ببینید.

اجتماعی

مهریه محیط زیستی یک تحصیلکرده تهرانی به ماجرایی جالب و قابل تقدیر تبدیل شده است. نوعروس جوان که مهریه‌اش را ساخت آبشخور برای حیوانات حیات وحش در نظر گرفته است. اینجا را ببینید.

سایت اپوزوسیون البروج به نقل از وزارت بهداشت عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای پرونده بررسی آمار و هویت متوفیان حادثه منا را مختومه اعلام کرد.اینجا را ببینید.

ورزش

 مهدی رحمتی دیروز در بازی استقلال و پدیده اشتباه کرد اما باز هم مورد حمایت طرفداران استقلال قرار گرفت.اینجا را ببینید.

علی دایی یک بار دیگر تیغ تند انتقاد و فحاشی هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه تجربه کرد و این البته اولین بار نبود که او این فضا را تجربه می کرد ، درست مثل علی کریمی و دیگران.اینجا را ببینید.

بین الملل

عکاس رویترز به تازگی از صحنه های نبرد نیروهای ارتش عراق با داعش در حوالی پالایشگاه بیجی و همچنین شرق بغداد گرفته است.اینجا را ببینید.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان دیدار و گفتگو کرد. اینجا را ببینید.

دانش

تصاویر یک دختر ژاپنی به نام سایا این روزها در میان مردم این کشور جنجالی شده است و در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد. اما این عکس یک آدم واقعی است ؟اینجا را ببینید.

محققان دانشگاه مرکزی فلوریدا روش کم‌هزینه و موثری را برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات ابداع کرده‌اند که با برتری بر روش‌های پیشین، با هزینه بسیار اندک و ظرف چند دقیقه نتایج را اعلام می‌کند.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

امید کردستانی که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر برگزیده‌شده یک حقوق سالیانه در کنار مقدار مشخصی از سهام دریافت خواهد کرد.اینجا را ببینید.

گفته می‌شود استیو بالمر- مدیر سابق مایکروسافت - 4 درصد از سهام کمپانی توئیتر را خریده است.اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

احمدی نژاد گفته است: بساط باطل فقط با 10 دقیقه مناظره جمع می شود. بر این اساس علی هدیه لو در روزنامه قانون شعری سروده با عنوان  مرد ده دقیقه ای اینجا را ببینید.

 در حاشیه سقوط بخش هایی از موتور هواپیمایی ماهان . اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

تبلیغی برای حجاب از سوی قرارگاه عمار شهرستان ساری نصب شده است. اینجا را ببینید.

برخی عکس‌های به خصوص تاریخی هستند که دیدن‌شان، حتی به دفعات، لذت‌بخش است. اینجا را ببینید.

پربحث ترین
دو سه روزی است اینترنت به طرز وحشتناکی کند شده است و کاربران ایرانی از اقصی نقاط کشور از این معضل گله کرده‌اند.اینجا را ببینید.

علی دایی از داوری مسابقه تیمش مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.اینجا را ببینید.

محبوب ترین 
 رئیس برنامه ملی کنترل ناشنوایی مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به افزایش میزان «کم‌شنوایی زودهنگام جوانان و نوجوانان»، نسبت به استفاده از وسایلی نظیر «هندزفری‌» هشدار داد. اینجا را ببینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =