تسنیم نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما به هر وسیله‌ای که برای دفاع نیاز باشد خودمان را به آن مجهز کنیم، گفت: برای دفاع از خودمان در شرایط ناامن منطقه از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چقدر به اجرای برجام توسط غربی‌ها خوشبین هستید، گفت: چیزی معلوم نیست، هیچ‌گاه غربی‌ها به ما وفادار نبوده‌اند و این نیز یک امتحان جدید برای آنها است.

وی با بیان اینکه ما در اجرای برجام آنها را امتحان می‌کنیم، افزود: امیدواریم این بار مثل گذشته غربی‌ها تخلف نکنند و به قول و قرارهایی که دادند پایبند باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها و برخی غربی‌ها درباره آزمایش موشکی ایران افزود: ما برای ارتقای توان دفاعی خودمان از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم و به هر وسیله مشروعی که لازم باشد، خودمان را مجهز خواهیم کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد: آمریکا امروز در منطقه در بن‌بست کامل قرار گرفته و آقای اوباما بیشتر از آقای بوش در باتلاق فرو رفته است.

وی ادامه داد: در زمان آقای بوش عمدتا مسئله عراق و افغانستان مطرح بود اما امروز آمریکایی‌ها در سوریه، یمن و بحرین و کل منطقه در باتلاق قرار گرفتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در شرایط ناامن منطقه برای دفاع از خودمان از هیچ‌کسی اجازه نمی‌گیریم و به هر وسیله لازمی که برای دفاع نیاز باشد خودمان را به آن مجهز می‌کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =