ایرنا - تارنمای شبکه تلویزیونی آمریکایی ان بی سی (NBC) نوشت، دونالد ترامپ و بن کارسون تهدید کرده اند در صورتی که میزبانان مناظره آینده نامزدهای جهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خواسته های آنها عمل نکنند، آن را تحریم می کنند.

این تارنما افزود: این دو کاندیدا از شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان بی سی (CNBC) و کمیته ملی جمهوریخواهان خواسته اند تا مناظره آتی بیش از 120 دقیقه نبوده شامل صحبتهای افتتاحیه و اختتامیه نامزدها نیز باشد.
مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه روز 28 اکتبر (6 آبان) در شهر بولدر (Boulder) ایالت کلورادو برگزار خواهد شد.
ترامپ و کارسون در نامه ای به متیو کادی (Matthew Cuddy) رئیس دفتر واشنگتن شبکه CNBC به دستور کار مناظره و زمان طولانی آن و همچنین پخش چهار دور پیامهای بازرگانی در میانه مناظره اعتراض کردند.
ترامپ و کارسون در نامه مشترکشان نوشتند: 'هیچکدام از این شرایط مناظره قابل قبول نیست و در صورتی که مناظره به همراه پیامهای های بازرگانی بیش از 120 دقیقه باشد و شامل سخنان افتتاحیه و اختتامیه نشود، آقای ترامپ و دکتر کارسون در آن شرکت نخواهند کرد.'
ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواه است که پس از اعلام نامزدیش در تابستان امسال، موجب توجه بی سابقه ای به رقابتهای درون حزبی جمهوریخواهان شد و بتنهایی افزایش شدید بینندگان دو مناظره اول را باعث شد.
حضور ترامپ برابر با بیننده بیشتر است و این همان چیزی است که شبکه سی ان بی سی در پی آن است.
کارسون نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این جراح بازنشسته پس از کسب محبوبیت در نظرسنجیهای اواخر تابستان امسال، تبدیل به یکی از ستاره های شاخص حزب جمهوریخواه شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =