آغاز رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در اسلام آباد غرب/نتیجه 6 دیدار از رقابت ها معلوم شد

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در حالی از امروز با حضور 6 تیم آزاد و هفت تیم فرنگی در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، مرحله دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور از صبح امروز در سالن شهید شهبازی اسلام آباد غرب آغاز شد.

این مسابقات با حضور 6 تیم کشتی آزاد و 7 تیم کشتی فرنگی به مدت دو روز 23 و 24 مهرماه در حال برگزاری است.

بر اساس قرعه کشی مسابقات تیم های حاضر در کشتی آزاد در گروه های الف و ب قرار گرفتند که در گروه اول بیمه رازی، شهرداری همدان و گاز مازندران و در گروه دوم نیز ستارگان ساری، دانشگاه پیام نور و گروه ساختمانی کفایتی مشهد حضور دارند.

بر همین اساس در کشتی فرنگی نیز گروه اول تیم های بیمه رازی، هیات کشتی قم و پاس قوامین و در گروه دوم نیز پدیده دوکوهه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، شهرداری همدان و دانشگاه پیام نور حضور دارند.

این مسابقات در هفت وزن شامل 57 کیلوگرم، 65 کیلو، 71 کیلو، 76 کیلو، 84 کیلو، 97 کیلو و 120 کیلوگرم در حال برگزاری است.

شایان ذکر است مرحله مقدماتی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ برتر امروز و مرحله نیمه نهایی و فینال نیز فردا (جمعه) برگزار خواهد شد و در پایان این مسابقات سه تیم برتر جواز حضور در دومین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان که آذر ماه در کشورمان برگزار می شود را کسب خواهند کرد.

در حالی که کرمانشاه خود میزبان این رقابت هاست اما هیچ تیمی از کرمانشاه در مسابقات حضور ندارد و این در حالی بود که پیش از این قرار بود تیم کشتی آزاد کشتی کرمانشاه نیز در این رقابت ها حضور یابد اما این امر میسر نشد.

محمد بنا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی و جمعی از کشتی گیران ملی و قهرمانان المپیک و جهان این مسابقات را از نردیک تماشا می کنند.

بر اساس اعلام سایت فدراسیون کشتی تاکنون نتایج 6 دیدار از این مسابقات مشخص شده که در کشتی فرنگی و در گروه A تیم بیمه رازی به ترتیب با نتیجه 8 بر صفر و 6 بر 2 از سد تیم های هیأت کشتی قم و پاس قوامین گذشته است.


مینگیان سیمینوف کشتی گیر مطرح روس ها در وزن 59 کیلوگرم در دور رقابت خود مقابل فرشاد عیسوند از تیم هیأت کشتی استان قم با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و میلاد تیموری از تیم پاس قوامین را نیز با نتیجه 14 بر 2 مغلوب کرد.


در گروه B فرنگی نیز تیم سینا صنعت ایذه با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم پدیده دوکوهه اندیمشک گذشت و تیم پیام نور نیز با همین نتیجه تیم شهرداری همدان را مغلوب کرد.

در کشتی آزاد و در گروه A تیم بیمه رازی با نتیجه 6 بر 2 شهرداری همدان را شکست داد که در وزن 57 کیلوگرم ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر یک محمدحسین سلطانی را شکست داد و ختیگ سابولوف دیگر قهرمان جهان از روسیه نیز در وزن 70 کیلوگرم با نتیجه 8 بر 4 مصطفی حسین خانی را مغلوب کرد.


همچنین در گروه B نیز تیم کشتی آزاد ستاره گان ساری با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم پیام نور مازندران گذشت.

در مرحله اول این رقابت ها که روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه به میزبانی کرج برگزار شد تیم کشتی بیمه رازی در هر دو رشته آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در رقابت های کشتی آزاد تیم ستارگان ساری و کفایتی مشهد و در رقابت های کشتی فرنگی تیم های فنی مهندسی دوکوهه اندیمشک و سینا صنعت ایذه مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =