بادامچیان خطاب به تندروها درمجلس: ملت ازشما بداخلاقی نمی خواهد/نباید تیم مورد حمایت رهبری رامتهم کرد

قائم مقام حزب موتلفه اتفاقات روز یکشنبه هفته جاری در مجلس که به تهدید معاون رئیس جمهور به قتل انجامید را نمونه ای از بداخلاقی های سیاستمدارن دانست و از آن ابراز تاثر کرد.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرآنلاین درباره نمایندگانی که مواضع توهین آمیز داشتند، گفت: کسی نیست که به آنها بگوید شما نماینده این ملت هستید و ملت از شما بداخلاقی نمی خواهد. 

وي درباره بداخلاقی های سیاسی در جامعه اظهار کرد: من از این وضع بدی که امروز شخصیت‌ها با هم دعوا می‌کنند به شدت متاثرم. شخصیت‌های مختلف با هم دعوا می‌کنند و برخی از نشریات به جای اینکه حرف درست بزنند، هر روز به هم فحش می‌دهند، اهانت می‌کنند، جسارت می‌کنند و نکات مثبت را ندیده می‌گیرند.

دبیر کمیته انتخابات حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها تذکر داده اند که نکات مثبت را در نظر بگیرید، اما آدم وقتی برخی نشریات را باز می‌کند، می‌بیند هر روز صبح بار منفی در جامعه تزریق می‌کنند! این نشریات هم در بین اصولگراها هستند و هم در بین اصلاح طلب‌ها.

وی به اتفاقات روز یکشنبه در مجلس اشاره کرد که طي آن، يکي از نمایندگان دلواپس وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی را تهدید به قتل کرده بود. بادامچیان گفت: همه اينها نمونه بداخلاقی است. مواضع برخی در مجلس بسیار متین بود اما مواضع برخی به شدت توهین آمیز بود. برخوردهایی با داد و بیداد و هیاهو صورت گرفت. کسی نیست که به آنها بگوید شما نماینده این ملت هستید و ملت از شما بداخلاقی نمی خواهد. هیچکس بداخلاقی را دوست ندارد، حتی کسانی که خودشان بداخلاق هستند. آخر چرا بداخلاقی می‌کنید؟ اگر نظری دارید، مطرحش کنید، اما اینکه کسی خود را سفید مطلق بداند و دیگری را سیاه مطلق، راه به جایی نمی برد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ای که مقام معظم رهبری درباره شان می‌فرمایند ولو کارتان به هیچ جا نرسد، اجرتان پیش خدا باقی می‌ماند، درست است که به سیاهی متهمش می‌کنند؟ البته اگر از این طرف هم یک کسی این کار را به فتح الفتوح تبدیل کند، خب این هم درست نیست. ولی می‌شود این حرف‌ها را محترمانه به هم گفت.

اسدالله بادامچیان گفت و گوی مشروحی با خبرآنلاین انجام داده است که مشروح آن در روزهای آینده منتشر می شود.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    25 0
    اونا دیگه کی هستن که آقای بادامچیان اونارو نتدرو میدونه
  • محمدی خواه A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    9 0
    جاناسخن اززبان ما میگویی جناب بادامچیان .اماواقعا چراکار به این بداخلاقیها رسیده ایا این کنشها، ایینه عملکرد سیاسیون درگذشته های نه چندان دورنبوده است ؟ ایا نشان دهنده عدم بلوغ سیاسی درسیاستمداران مانیست .ایا نه این است که درسمان راخوب یاد نگرفته ایم ؟ایا استادمان خود درسش خوب بلدنبوده که به ما یاد بدهد؟برای نسل نوچه درسی داریم که بگوییم؟چه بگوییم؟بگوییم دوغ ودوشاب قاطی شده؟قسم بخوریم که والاه نمیخواستیم اینگونه شود ولی شد؟
  • ماسسن IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    2 11
    اقای بادمچیان این بد اخلاقی نیست روشنگری است با دردست گرفتن قدرت که دارید صدای اعتراض را در جا خفه می کنید پس کجا باید فریاد زد از ...... ضمن اینکه از رهبری خرج نکنید و از خودتان مایه بگذارید و بگویید چکاره اید .