رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: رئیس مجلس نشان داد که در جریان تصویب طرح برجام جز به منافع ملی به چیز دیگری نمی اندیشد.

کاظم جلالی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به جوسازی هایی که از دیروز علیه رئیس مجلس و پس از تصویب طرح برجام آغاز شده است، گفت:جوسازی ها علیه دکتر لاریجانی یک اقدام غیر اخلاقی و بد اخلاقی سیاسی است چراکه رئیس مجلس نشان داد که در ماجرای تصویب طرح برجام جز به منافع ملی به چیز دیگری نمی اندیشد.

 وی افزود: اگر آقای لاریجانی می خواست به منفعت های دیگری بیندیشد، آنقدر تیزبین و هوشیار است که این گونه عمل نکند، بنابراین وی نشان داد که وی به دنبال یک اقدام موثر برای تامین منافع ملی بود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس خاطرنشان کرد: روزی من و آقای لاریجانی با هم راجع به برجام صحبت می کردیم که ایشان خطاب به من گفت: آقای جلالی! من اُشهد بالله جز اینکه احساس تکلیف می کنم که کشور را باید از این مقطع عبور بدهیم چیز دیگری نیست و انتظار هیچ تشکری از کسی ندارم.

جلالی تصریح کرد: ما از دوستان انتظار داریم اگر از کسی که اینگونه خود را قربانی منافع ملی کرده است تشکر نمی کنند سنگ به سمت او نیندازند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: بعضی از دوستانی که درعرصه سیاست شکست خورده اند، مراقب باشند که در ساحت اخلاق نیز بیش از این شکست نخورند و اخلاق رارعایت کنند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    ازآدم دو روباید تنفر داشت