ابوترابی فرد: موافقان و مخالفان برجام در مسیر انقلاب هستند

نایب‌رئیس مجلس تاکید کرد: تصمیم مخالفان وموافقان در مورد برجام در چارچوب منافع ملی و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسن ابوترابی‌فرد در پایان نشست علنی امروز مجلس اظهارکرد: ملت ایران بدانند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به طور قاطع به منافع ملی فکر می‌کنند و منافع ملی را در چارچوب مصالح تعریف شده از سوی آموزه‌های قطعی اسلام و خطوطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین نموده‌اند و با توجه به ظرفیت‌هایی که کشور دارد، رصد و در راستای حراست از منافع ملی تصمیم می‌گیرند و مصوباتی را دارند و خواهند داشت.

وی با بیان اینکه درخصوص برجام نیز این مسیر طی شده است، افزود: موافقان و مخالفان برجام در مجلس هر دو در مسیر انقلاب پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه رأی موافق و مخالف غیرعلنی بوده است، تصریح کرد: رسانه‌ها در تحلیل و ارائه نام، مراقب اصول اخلاقی و دینی باشند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره شهادت سردار شهید حسین همدانی، اظهار داشت: شهید همدانی در جبهه‌های نبرد در برابر استکبار جهانی مدال افتخار را بر سینه رزمندگان استان همدان نشاند  و بعد از پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس در خدمت نظام به‌عنوان بازوی توانای مقام معظم رهبری و سرباز شهادت‌طلب انجام وظیفه کرد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =