رهبر معظم انقلاب: دلسرد کردن جوانان خیانت به ناموس ملی است

شرکت‌کنندگان در نهمین همایش ملی «نخبگان فردا» با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد پرداخت.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برخی نکاتی که ایشان در دیدار نخبگان جوان مطرح کردند را به صورت پیامکی منتشر کرده که به شرح زیر است:

*  نخبگی خود را از خدا و انقلاب و از تأمین‌کنندگان امنیت بدانید.

*پیکر شهید همدانی وقتی رفت همدان، همه‌ شهر آمدند تشییع. اینها اسمی ندارند و یک تعدادی معروف می‌شوند اما دارند امنیت را برای من و شما حفظ می‌کنند. آنجا که امنیت نیست هیچ چیز نیست.

* ‫مراکز علمی که شاخص‌های پیشرفت علمی را مشخص می‌کنند به نفع جمهوری اسلامی شهادت می‌دهند؛ حضرات در تریبون‌های رسمی و غیررسمی انکار می‌کنند و توهم می‌شمارند. دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌.

* مرعوب غرب نشوید. ایران امروز با آمریکای ۳۵ سال بعد از استقلال، زمین تا آسمان فرق دارد؛ شما به مراتب از آنها جلوترید. نسل جوان دوره ما می تواند این افتخار را برای خود به ثبت برساند که توانست کشور را به مراتب بالای پیشرفت علمی برساند.

* در اردوهای جهادی شرکت کنید. با مشکلات مردم که از دید مسئولان دور می‌ماند آشنا شوید. اردوهای جهادی به‌مراتب بهتر و شرافتمندانه‌تر و مفیدتر از اردوهایی است که معمول است می‌برند اروپا.

مشروح کامل سخنان ايشان متعاقبا ارسال خواهد شد.
27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467951

برچسب‌ها