ایسنا نوشت: رهبر انصارالله یمن، آمریکا، اسرائیل و نظام سعودی را آفت بزرگی برای بشریت دانست و تأکید کرد، آل سعود در اقدامات اسرائیل در مسجد الاقصی شریک است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری العالم، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: اسرائیل چند روز قبل موشک های بسیاری را به پایگاه خمیس مشیط در منطقه عسیر عربستان منتقل کرد. وی افزود: نظام سعودی شریک همه اقدامات اسرائیل در الاقصی است. این استعمار بود که نظام سعودی را پایه گذاری کرد و در ساخت آن سهیم بود.

الحوثی تأکید کرد: ما در موضع حق قرار داریم و امکان ندارد که کرامت، عزت و استقلال خود را قربانی کنیم.

رهبر انصارالله یمن گفت: همان‌طور که اجداد ما اشغالگران را بیرون راندند، و همان‌طور که اسرائیل از لبنان بیرون رانده شد و همان‌طور که عراقی‌ها اشغالگران آمریکایی را اخراج کردند، ما نیز اشغالگران را بیرون می رانیم. ملت ما توانایی این کار را دارد.

الحوثی تصریح کرد: نظام عربستان از بیت الحرام و حج و عمره سوء استفاده می کند تا به اموال زیادی دست یابد ولی این گونه وانمود می‌کند که در حال خدمت به این مکان مقدس است.

وی افزود: نظام سعودی و تکفیری‌ها در حال تحریف و تخریب چهره اسلام هستند. نظام عربستان به عنوان آلت دست اسرائیل و آمریکا، درحال طغیانگری است.

وی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و نظام عربستان سعودی و وابستگان آنان، آفت بزرگی برای بشریت هستند و بسیاری از بحران‌ها و فتنه‌ها را به وجود می‌آورند. آمریکا و اسرائیل و نظام سعودی به عنوان عامل آمریکا برای دنیا آزادی به ارمغان نیاوردند بلکه آن را به بردگی گرفته‌اند.

الحوثی خاطرنشان کرد: ملت یمن امروز با حملات وحشیانه‌ای مواجه شده است و بسیاری از افراد ترسو سعی می‌کنند که مردم را ناامید کنند. ما امروز در معرض حملات ددمنشانه‌ای از سوی اسرائیل، آمریکا و نظام سعودی قرار داریم.

وی تأکید کرد: انگلیس نقشه حمله اماراتی‌ها به عدن را کشید. در کنار تجاوز به یمن تلاش‌هایی برای اشغال بخش‌هایی از این کشور وجود دارد، و مردم یمن باید در قبال این توطئه آگاه باشند. رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایات متجاوزان در حق مردم یمن افزود: ما زیر بار زور و بردگی نمی‌رویم.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    1 0
    آقایون...خاور میانه نه...غرب آسیا