ایران نوشت:اوایل مهرماه سال‌جاری بود که ماجرای قتل زنی 78 ساله به نام صدیقه در روستای صومعه تربت حیدریه به پلیس 110 مخابره شد.


مأموران پلیس با حضور در محل مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند و با دستور قاضی جواد امیری تحقیقات کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی کلید خورد.
دستگیری عاملان جنایت
رئیس پلیس شهر تربت حیدریه در این باره به شوک گفت: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان بررسی‌های علمی خود را در محل وقوع جنایت آغاز کردند. تحقیقات پلیسی با توجه به اینکه پیرزن تنها، شب‌ها در خانه را قفل می‌کرد با این احتمال که قربانی باید عاملان قتل را می‌شناخته است که در را به روی آنها باز کرده،ادامه یافت.
سرهنگ ابوالقاسم حیدری مقدم افزود: پلیس در محل قوع قتل به سرنخ‌های دیگری دست یافت که باعث شناسایی دو قاتل و دستگیری آنها شد.
یکی از عاملان جنایت مرد 42 ساله‌ای است که صدیقه زن‌دایی‌اش بوده است. او در تحقیقات ابتدایی با تناقض گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پرونده  را داشت. سرهنگ حیدری مقدم گفت: در مخفیگاه این قاتل مقداری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه نیز به دست آمد. وی در برابر شواهد و دلایلی قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت پیش روی خود نمی‌دید و به سرقت اعتراف کرد و همدست 39 ساله‌اش به نام علی را لو داد.
حسین در بازسازی صحنه جنایت به بازپرس ویژه قتل گفت: شب دوم مهرماه بود. آن شب زن دایی‌ام در یک عروسی بود. صدیقه آخر شب به خانه رفت. من و دوستم با نقشه‌ای از قبل طراحی شده وارد خانه‌اش شدیم. دست و پایش را بستیم، النگو، گردنبند و حلقه انگشتری طلایش را به سرقت بردیم و بعد هم مبل را روی او انداختیم و فرار کردیم.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =