مهر نوشت: معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: نفوذ به معنای تغییر باور مردم است و این یعنی اینکه عده‌ای بگویند که ما می‌توانیم با آمریکا رابطه برقرار کنیم.

سردار حسین نجات در خصوص پیام شهادت سردار همدانی برای آنهایی که به مذاکره و دوستی با آمریکا اعتقاد دارند، اظهار داشت: تا آمریکا هست، ظلم هست؛ تا آمریکا هست، کشتار هست؛ تا آمریکا هست، فساد هست.

وی افزود: ما هیچ نقطه مشترکی با آمریکا نداریم، زیرا ما از مردم مسلمان دنیا و مستضعفان دفاع می‌کنیم اما از آمریکا از تروریست‌ها حمایت می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما از حزب‌الله لبنان دفاع می‌کنیم، اما آمریکا از رژیم اشغالگر قدس دفاع می‌کند، تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد رژیم اشغالگر قدس را در منطقه حاکم کند، اما ما می‌خواهیم مستضعفین را در جهان حاکم کنیم.

سردار نجات گفت: هیچ نقطه مشترکی ما با آمریکا نداریم و تا زمانی که زنده هستیم، جنگ با آمریکا ادامه دارد و این نهضت ادامه پیدا خواهد کرد. تا آمریکا هست، شهادت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهید همدانی نشان داد که ما مبارزه با آمریکا را ادامه خواهیم داد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ماه‌های گذشته برای مقابله با نفوذ، اذعان کرد: نفوذ به معنای تغییر باور مردم است و این یعنی اینکه عده‌ای بگویند که ما می‌توانیم با آمریکا رابطه برقرار کنیم در حالیکه قطعاً ما نمی‌توانیم با گرگ و ظالم رابطه برقرار کنیم.

سردار نجات در پایان خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای می‌خواهند بهبود وضعیت مردم را در گروی ارتباط با آمریکا نشان دهند، به معنای نفوذ است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =