رسوائی شرکت خودروسازی فولکس واگن بر پرده سینما نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم بر اساس طرح پیشنهادی کتابی از سوی جک اوینگ ساخته خواهد شد. لئوناردو دی‌کاپریو و کمپانی فیلم‌سازی پارامونت امتیاز ساخت فیلمی از این کتاب را خریداری کرده‌اند.

کتاب اوینگ درباره یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ این شرکت خودروسازی تحقیق خواهد کرد. غول خودروسازی آلمان در رسوایی اخیر، خودروهای دیزل خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود، که در زمان آزمایش انتشار گازهای خروجی آن مطابق با استاندارد باشد، اما در جاده میزان انتشار گازهای خروجی از این خودروها تا 40 برابر افزایش می‌یافت.

این رسوایی به شکل بی‌سابقه‌ای به شهرت این خودروساز آلمانی لطمه وارد کرد، و سبب شد که مدیر اجرایی شرکت از سمت خود استعفا دهد.

اوینگ هنوز عنوانی برای کتاب خود انتخاب نکرده است. لئوناردو دی‌کاپریو یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.

منبع : هالیوودریپورتر / 12 اکتبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازنی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    5 2
    با این سرعت لااقل یه کمی صبر می‌کردید که تابلو نشه، برای من از لحظۀ اوّل مشخّص بود که باید جریانی پشت این به اصطلاح رسوایی باشه، فولکس واگن هم می‌بایستی حواسش رو بیشتر جمع می‌کرد و جایگاه جنرال موتورز رو تهدید نمی‌کرد. حتّی یک درصد هم احتمال نمی‌دم که کمپانی‌های رقیب برای اینکار از راهکاری مشابه فولکس واگن استفاده نکرده باشند ولی مشکل فولکس واگن بزرگ شدن بیش از حدش بود