۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با پایان یافتن سفر یکروزه به استان مازندران دقایقی پیش این استان را از طریق فرودگاه دشت ناز ساری به مقصد تهران ترک کرد.

  رئیس جمهوری به همراه شش وزیر و چند تن از معاونانش صبح امروز با استقبال رسمی مقام های محلی از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران وارد این استان شد و سخنرانی در اجتماع بزرگ مردم استان در ورزشگاه شهید متقی ساری نخستین برنامه وی بود.
تعریف 45 پروژه با اختصاص 991 میلیارد تومان از دستاوردهای مهم سفر رئیس دولت یازدهم به استان مازندران بوده است.
دیدار با نخبگان و برگزیدگان استان مازندران ، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در این سفر بوده است.
در سفر یکروزه هیات دولت به مازندران وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان آمل رفت ، وزیر آموزش و پرورش میهمان مردم قائمشهر ، سیمرغ و جویبار شد و وزیر اطلاعات هم در جمع مردم تنکابن و عباس آباد حضور یافت.
وزیر راه به بابل رفت ، وزیر کشور در ساری ماندگار شد و دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی هم میهمان مردم رامسر شد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی به نوشهر و چالوس عزیمت کرد ، وزیر نیرو به عنوان نماینده رئیس جمهوری در شرق مازندران میهمان مردم شهرستان های نکا ، بهشهر و گلوگاه شد ، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در میاندرود در جلسه شورای اداری و جمع زنان نخبه مازندران شرکت کرد و محل ماموریت رئیس مرکز توسعه روستایی ریاست جمهوری هم سوادکوه بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در مجلس در میان مردم بابلسر و فریدونکنار حضور یافت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم ضمن افتتاح نخستین کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر ، از تالاب بین المللی میانکاله در این شهرستان بازدید کرد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =