هانی نوروزی: گلم را به پدرم تقدیم می کنم/ اظهار نظرها پس از مسابقه ای که به یاد هادی برگزار شد

بازی یاران هادی و تیم هنرمندان با پیروزی تیم یاران هادی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم یاران هادی و هنرمندان برای بزرگداشت هادی نوروزی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم یاران هادی همراه بود.در این بازی هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس کاپیتان تیم یاران هادی بود که توانست دو گل به ثمر برساند.بعد از این بازی محمود خوردبین گفت: کار خوبی بود که انجام شد.مهم برگزاری این بازی به یاد هادی بود که برگزار شد و هانی پسرش امروز کلی شاد شد و دو گل قشنگ هم زد. انشاءالله هانی یک روز جای پدرش را در پرسپولیس پر کند.

در حاشیه این بازی پرویز مظلومی سرمربی استقلال گفت: خوشحالم توانستم در این بازی حضور پیدا کنم. امیدوارم روح هادی نوروزی شاد باشد.من امیدوارم یک روز هانی همانند پدرش بازیکن خوبی در فوتبال ایران شود.

غلامرضا رضایی پس از پایان دیدار تیم‌های هنرمندان و یاران هادی نوروزی گفت: کاری که امروز انجام شد، قشنگ بود. دوست داشتیم به خانواده نوروزی بگوییم که هادی جزو خانواده ما است و او را دوست داریم و ما را در غم از دست دادن هادی شریک بدانند.امیدوارم توانسته باشیم برای خانواده هادی کاری کرده باشیم؛ مخصوصا برای هانی کوچولو که روزی فوتبالیست خوبی می‌شود. باید از خانواده نوروزی حمایت کنیم تا روح هادی شاد باشد.

اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس هم از شرکت در این مسابقه گفت: سپهر حیدری و مهدی شیری با من تماس گرفتند و از من خواستند در این بازی شرکت کنم.امیدوارم روح هادی در آرامش باشد.یک جفت کفش به خانواده نوروزی دادم که روی آن نام هادی و شماره پیراهنش در پرسپولیس حک شده بود. این یک یادگاری از طرف من به پسرش است تا روزی که بزرگ شود جای هادی را پر کند.

پسر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در باره این بازی گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم توانستم در این بازی گلزنی کنم.این شادی را به خاطر پدرم انجام دادم، چون او هم هر وقت گل می‌زد دستش را روی قلبش می‌گذاشت.گلم را به پدرم تقدیم می کنم.




256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =