خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


23۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 1
    متاسفانه همراه بانک بانک ملی تنها اجازه خرید ۳ شارژ در روز را می دهد لطفا علتش را پیگیری کنید
  • کمال IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    5 0
    مشکل من این است که چرا صدا و سیمای به اصطلاح ملی که از بودجه های عمومی بصورت کلان تغذیه میشود و بی تالمال را صرف میکند ، چرا در اختیار یک گروه خاص است و بلندگوی قشری مشخص در جامعه است ؟ چرا کسی فریاد مردم مظلوم ما را بر علیه این دستگاه عریض وطویل نمیشنود . چرا این همه پول صرف اندیشه ای خاص میشود و هیچ جا تاکید میکنم هیچ جا مردم بلند گو ندارند... چرا نباید تلویزیون خصوصی در کشور وجود داشته باشد چرا مردم اینقد از سوی برخی افراد خاص تحقیر شوند و حق انها به ایشان داده نشود ؟ چرا باید هر روز و هر دم شاهد بی تدبیری و ظلم به مردم باشیم و هیچ راهی برای رساندن فریاد به کل جهان و مردمش نیست چرا باید این همه پول در اختیار افرادی خاص باشد ؟.....آقای رئیس جمهور شما رئیس کدام جمهورید ؟
  • علی جعفری A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    از ترم بهمن که فارغ تحصیل شده ام نتوانستم کاری پیدا کنم من دررشته الکترونیک مقطع کارشناسی فارغ تحصیل شده ام منتها هیچ جا حتی با مدرک زیر دیپلم هم برای ما کار نیست.چرا هیچ فکری برای کار جوانان نمیکنند.خسته شدیم تا کی باید از این وضعیت بی پولی و بیکاری رنج ببریم. مگه ما همه باهم نباید برابر وبرادر باشیم پس چرا اختلاف ما با افراد تصمیم گیرنده زمین تا مریخ هستش. شماها رو به اون خدایی که میپرسید به فکر ما بدبخت و بیچاره ها هم باشید. متشکرم.
  • علیرضا شریعت IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام و عرض تشکر برای این امکان در خبرآنلاین ،لطف کنید موضوع عدم آنتن دهی تلفن همراه در بخشهایی از محدوده مقدس اردبیلی ،محمودیه و کوچه های اطراف آن بخصوص بهمن جنوبی و صفای اصفهانی را پیگیری نمایید .طبقات پایین واحدهای مسکونی به دلیل موج سهمگین ساخت آپارتمانهای بلند مرتبه در محدوده های فوق فاقد آنتن دهی میباشد .با سپاس مجدد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    با سلام. حل مشکل آزمون استخدامی که جناب جهانگیری فرمودند پیگیری میکنم چه شد؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    1
  • مونا نگهبان راد A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 1
    گالری طلا فروشی داخل پاساژ قائم به من طلا بدون فاکتور فروخت و از دادن فاکتور امتنا کرد من صدای این آقارو ضبط کردم و میخواهم ازشون شکایات کنم ممکنه راهنمای کنید ؟ این آقا وقتی از پای تلفن ازشون درخواست کردم که فاکتور بدان فحاشی کردن و منو تهدید کردن که هیچ کاری نمیتونم بکنم
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    به حق 5 تن کی تعزیرات میره سروقت کارواشها؟ چرا انعام دادن در کارواشها زورکی هست؟ هر چند که قبلا هم نوشتیم اما حتی یکی از مشکلات رو هم انعکاس ندادید
  • عطا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 2
    مشکل ما فقط عدم محاکمه احمدی نژاد و هم خط هاش است
  • مطهره خسروی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    سلام من ب تازی اقدام ب گرفتن گواهی نامه ی راهنمایی رانندگی کردم متاسفانه ب دلیل بی کفایتی ویابهتربگویم ظلم ب مردم نرخ گرفتن این تعرفه حدودسه ماه گذشته شصت هزارتومن گران شده وشنبه این هفته هم متوجه شدم ک دوباره شصت هزارتومن گران شده است من میخاستم بدانم مگرمیشودکمترازیک سال صدوبیست هزارتومن گران شودحال ک ایران دررکوداقتصادی است آیااین کاربی تدبیرگرایانه ی راهنمایی رانندگی درست است سوال من این است بینی وبین الله کارشان درست است
  • محمد A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 0
    چرا وازارت کار و قانون کار کارفرماها و پیمانکاران رو وادار به پرداخت حقوق بالاتر به افراد متخصص نمی کنه؟ یکی بگه آدم اگه چند سال سابقه کار داشته باشه و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران هم داشته باشه و در کارش هم متخصص باشه چرا باید شرکت های پیمانکار 800 هزار تومن بهش حقوق بدن؟ آخه اگه این ظلم نیست پس چیه؟؟؟؟ حتما باید پزشک باشی که تخصصت بیارزه؟؟؟؟
  • حسین شریعت IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام ، دو روز پیش یعنی 19 مهرماه از مغازه نزدیک منزل در پونک خامه 100 گرمی پاک برای صبحانه خریدم بازش که کردیم دو سوم آن شیر بود یعنی انگار نان را توی شیر پر چرب میزنی نه خامه ، به مغازه مراجعه کردم یکی دیگر هم خریدم همانجا باز کردم بهتر که نبود بدتر هم بود و جلوی مغازه دار دور انداختم بعدا با روابط عمومی و صدای مشتریان شرکت لبنیات پاک تماس گرفتم به هیچ عنوان جوابگو نبودند ، سوال من این است چه کسی مقابل این بی قانونی ها و بی کیفیتی ها را می گیرد ؟ مرجع قانونی این کار کیست ؟ چرا لبنیات پاک در مقابل کیفیت مزخرف این گونه محصولاتش جوابگو نیست ؟
  • ممدوح A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    باسلام چرا اموزش وپرورش روی مدارس غیر انتفاعی که مردم رامیدوشند نظارتی ندارد همانهایی که از موقعیت فارغ التحصیلان دانشگاهی بیگاری می‌کشند در شهرگرگان به معلم تمام وقت فقط دویست وپنجره هزارتومان پرداخت میکنند آیا عدالت اینست؟
  • محمود یوسفی بندر عباس A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 1
    من که باور نمیکنم کسی در این کشور به فکر حل مشکلات مردم باشد ولی میگم... بنده سال 90 در یک مغازه اجاره ای مشاور املاک تاسیس کردم و جواز گرفتم با وجودی که هر سال اظهارنامه پر کردم ولی برایم در سال نود ، دومیلیون و هفتصد هزار تومان در همان سال اول کسب و کار مالیات آمده در صورتی که همه میدانند هر شغل تازه تاسیسی حد اقل 6 ماه تا یکسال باید از مایه بخورد تا جا بیفتد چطور ممکنه در رکود بازار مسبکن ، بنده که همین الانش هم از جیب می خورم این همه مالیات بدهم.؟ مگر مالیات بر درآمد نباید باشد.؟ حالا که دولت مهرورز قبلی رفته چرا باید دولت جدید هم همان روش قبل را اجرا کند.؟ جور قیمت نفت ارزان را ما مردم نحیف و وامانده بدهیم...؟ بندر عباس محل کسب من میباشد