ایسنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رقابت میان اصول‎گرایان موجب ریزش رای آن‌ها خواهد شد، خواستار ائتلاف روی کاندیدای واحد شد.

محمدنبی حبیبی گفت: اصول‎گرایان اگر منیت‏های خود را کنار نگذارند، شکست خود را از هم اکنون قطعی بدانند. او در همایش «همبستگی اصول‌گرایان در افق انتخابات»، که در شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ضرورت ائتلاف در انتخابات، اظهارکرد: اصول‌گرایان برای پیروزی در انتخابات باید به دنبال ائتلاف و ارائه فهرست واحد باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط انتخابات در سال جاری با شرایط انتخابات در دوره نهم انتخابات مجلس بسیار متفاوت است، افزود: اصول‌گرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری چوب تفرقه خود را خوردند و اگر با یک نامزد وارد انتخابات می‌شدند، به طور قطع پیروز میدان بودند.

حبیبی افزود: اگر همه با ائتلاف کامل به میدان انتخابات مجلس وارد شویم، وضعیت مطلوبی خواهیم داشت و در غیر این صورت در شکست اصول‎گرایان شریک هستیم.

وی با بیان اینکه رقابت میان اصول‎گرایان موجب ریزش رای آن‌ها خواهد شد، اظهار کرد: لازم است تا با ائتلاف بر روی کاندیداهای واحد در هر حوزه انتخابی، شرایط پیروزی را فراهم کنیم.

حبیبی به تلاش‌‎ها و فعالیت‌های گسترده اطلاح طلبان در انتخابات مجلس سال جاری اشاره و تاکید کرد: ضروری است اصول‎گرایان بدانند که خطر کنار گوش آن‌هاست و اگر منیت‏های خود را کنار نگذارند، شکست خود را از هم اکنون قطعی بدانند.

وی بر ضرورت تشکیل هیات داوری و تشکیل شورای هماهنگی و هم‌گرایی اصولگرایان تاکید و تصریح کرد: هدف از تشکیل این شورا این است که تمامی اصول‌گرایان به میدان بیایند و حضور فعالی داشته باشند.

حبیبی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تمام تلاش خود را برای پیروزی اصول‌گرایان در انتخابات به کار می‎گیرد، اظهار کرد: چنانچه اکثریت اصول‎گرایان مجلس دهم را تشکیل دهند و حتی اینکه نماینده‎ای از موتلفه به مجلس راه پیدا نکند، این یک پیروزی برای جریان اصول‌گرایان است.

وی با اشاره به اینکه عده‎ای از اصول‌گرایان همیشه در صحنه انتخابات حضور یافته و آن را نوعی تکلیف می‎دانند، تاکیدکرد: بهتر است این افراد یک بار هم که شده احساس تکلیف نکنند.

وی با بیان اینکه اصول‌گرایان نباید اجازه دهند تا مجلسی همانند مجلس ششم تشکیل شود، تصریح کرد: باید نگران روز نهم اسفند باشیم که نتایج اعلام می‎شود و مجلسی همچون مجلس ششم و شاید بدتر از آن تشکیل شود.

به گفته وی، اصول‌گرایان با اتکا به خدا و بندگی او در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری پیروز میدان خواهند بود.

27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =