علی کفاشیان برای چندمین نسبت به اتهامات وارد به کروش بر سر ماجرای قرارداد آل اشپورت و کروش موضع گرفت و گفت این اخبار تنها برای ضربه زدن به تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون حداقل 5 بار در این باره حرف زده و به دفاع از کروش پرداخته است. او دیروز هم بار دیگر جملات تکراری خودش را تکرار کرد و گفت: «چند بار در این باره حرف زده ام و گفته ام این قرارداد مشکلی نداشته. کروش و شرکت آل اشپورت با هم قراردادی بستند. این شرکت تعهد کرد که مبلغی با موافقت ما و خود کروش به او بدهد تا لباس هایشان را در جام جهانی بپوشد. این تفاهم دو نفر یعنی دو انسان عاقل و بالغ بوده است. من چند بار گفته ام مشکلی ندارد دیگر چرا اینهمه بحث مطرح می شود؟»
دقیقا سوال از خود کفاشیان همین است. چرا او به عنوان بالاترین مقام رسمی فوتبال، وقتی یک جمله را چند بار تکرار می کند، کسی به حرفش توجه زیادی ندارد؟ بی شک در همه جای دنیا حرف رئیس فدراسیون سند است و بعد از آن دیگر بحث به درازا نمی کشد. کفاشیان اما در دوران ریاستش اینقدر جواب سوالات جدی را به شوخی داده و طنزگونه درباره مسایل مهم حرف زده که وقتی اینقدر روی یک موضوع اصرار دارد، باز هم کسی حرف هایش را جدی نمی گیرد. بی شک دلیل اصلی همین است و کفاشیان نباید دنبال دلیل دیگری باشد. شوخی های او باعث شده تا گاهی حتی جدی ترین حرف هایش را هم جدی نگیرند...


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اس اس IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    16 2
    کفاشیان نمونه آشکار یک پارتی بازی سیاسی هست....
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    9 2
    طاعون