ایرنا نوشت:عضو کمیسیون ویژه برجام گفت: تا پیش از امروز حجم عظیمی از پیامک ها برای نمایندگان ارسال می شد و تماس های ناشناسی با نمایندگان صورت می گرفت و آنها را تهدید می کردند که به طرحی که در صحن مطرح است رای ندهند.

عباسعلی منصوری آرانی، نماینده آران و بیدگل گفت: این فعالیت مخالفان برجام به صورت گسترده و سازماندهی شده در سطح کشور انجام شد در حالی که موافقین برجام هیچ فعالیت گروهی انجام ندادند. بیشتر مخالفان برجام امروز به دنبال رد طرح یک فوریتی در صحن مجلس بودند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آنچه که مهم است اخلاقیات در جامعه است. دین ما بر اساس اخلاقیات بنا شده و حتی رسول خدا(ص) بر اساس اخلاقیات بعثت پیدا کردند. اگر اخلاقیات از نظام ما گرفته شود ما نسبت به دنیا هیچ چیز برتری نداریم. امروز به نظرم مجلس از لحاظ ادبیات اخلاقی روز خوبی را پشت سر نگذاشت.
منصوری آرانی اظهار داشت: این موضوع باید واکاوی شود. این برای مجلس ما زشت است که نتواند ادبیات خوبی را در مولفه های اخلاقی خود رعایت کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این تهدید ها قابل پیگرد قانونی است، گفت: بحث پیگرد قانونی بحثی جدا است. نظام باید بازنگری اساسی در رفتار وکردار مسئولان خود داشته باشد. باید دید چه اتفاقی افتاده که بعد از 36 سال از آنچه فخر می کردیم دور افتاده ایم. متاسفانه برخی مسئولان ما ازجمله برخی نمایندگان مجلس از اخلاقیات دور شده اند که شاید ما را در آینده آسیب پذیر کند.
نماینده آران و بیدگل اظهار داشت: به عنوان یک کارشناس نظامی می گویم من هرگز از تهدیدات امریکا و اسرائیل نمی ترسم نه ان زمانی که حتی نمی توانستیم سیم خاردار درست کنیم و چه الان که تا پیشرفته ترین سلاح ها را خودمان می سازیم. اما از روزهایی چون امروز می ترسم که رذایل اخلاقی در بین مسئولان نشر پیدا می کند . ممکن است از این ناحیه انقلاب آسیب ببیند ولی از امریکا و اسرائیل اسیب نخواهیم دید.
213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =