وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال جایگزینی برای افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال هستیم.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مورد برخی بداخلاقی‌ها در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس گفت: ورزش یک روزه دچار بداخلاقی یا خوش‌اخلاقی نمی‌شود. این موضوع یک فرآیند است و ما نباید نمادهای فرهنگی و ورزشی خود را با این مسائل تخریب کنیم. ورزشکاران و مربیان همواره در تلاش برای ارتقای مسائل اخلاقی هستند. البته در این بین استثنائاتی هم وجود دارد که باید آنها را حذف کنیم.

وزیر ورزش  و جوانان همچنین درباره دوشغله‌ها گفت: ما موضوع دو شغله‌های ورزشی را پیگیری می‌کنیم، برای مثال مدیران پرسپولیس شامل این موضوع نمی‌شوند اما به دنبال جایگزینی برای افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال هستیم.

واکنش افشارزاده

بهرام افشارزاده در واکنش به این حرف‌ها اعلام کرد وزیر ورزش وقتی حرفی می‌زند یعنی درست است. او گفت: از اول هم دنبال این بودیم که فردی پیدا شود تا اداره باشگاه استقلال را به او بسپاریم. با توجه به اینکه همزمان در وزارت ورزش و باشگاه استقلال فعالیت می‌کردم، نظر بر این بود که فرد دیگری جایگزین من شود. با همه این تفاسیر، توانستیم در این مدت باشگاه استقلال را به خوبی اداره کنیم. اکنون هم تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم و هر تصمیمی بگیرند، می‌پذیرم. 
این تمکین افشارزاده از حرف وزیر ورزش در حالی است که او استقلال را در وضعیت نه چندان مطلوب تحویل گرفت و اکنون در وضعیت تقریبا ایده‌آل آن را تحویل مدیریت بعدی می‌دهد. 

استقلال هم اکنون تیم صدر جدول است و با قراردادی که همراه اول با این تیم امضا کرده، سالی 25 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز می‌شود. این به معنای موفقیت افشارزاده در ماموریتش است. 

او از ابتدای فصل قبل می‌خواست استقلال را ترک کند، اما با اصرار وزیر در این سمت ماند و با وجود بی‌پولی شدیدی که باشگاه داشت تیم خوبی را روانه مسابقات کرد و در فصل نقل و انتقالات نیز برخلاف رقیب سنتی بازیکنان خوبی را جذب کرد.

این دقیقا کاری است که بهرام افشارزاده سال‌های طولانی‌است در ورزش ایران انجام می‌دهد. او مدت‌هاست مجموعه‌هایی را تحویل می‌گیرد، سر و سامان می‌دهد و آن را تحویل می‌دهد.

افشارزاده دوران خوبی را در استقلال سپری کرد و با وجود شرایط مشابه پرسپولیس، نتایج به مراتب بهتری از این تیم گرفت و ثبات بیشتری را به استقلال بخشید.  

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    11 21
    دکتر قریب
  • بی نام NL ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    55 12
    چون پرسپولیس اوضاش خرابه استقلالم باید بهم بریزه؟؟؟؟؟؟
  • امير ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    31 9
    خداييش خيلي زحمت كشيد خسته نباشي آقاي افشارزاده
  • عرفان A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    6 8
    رفت و برگشت دربی رو به پرسپولیس باختن و فصل قبل تیم رو با قلعه نویی و هزینه میلیاردی پنجم کردن اسمش موفقیته؟
  • کیومرث IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    5 0
    بنظرم وزیر باید بگذارد حداقل تا پایان فصل افشارزاده بماند .تنها مشکل نداشتن اسپانسربود که گویاحل شده وباشناخت خوبی که افشارزاده ازباشگاه پیداکرده حیف است دوباره باشپگاه دچارمشکلات بشه یعنی روزازنوروزی ازنو.کدام مدیرورزشی قدرترازاوسراغ دارید؟پس بگذارید او به کارش بدون سروصدا ادامه دهد .پارسال مربی تیم به حرفهای اوگوش نکرد واسپانسرهم بازی درآورد .امسال با گرفتن اسپانسر مکمل نگذاشت اسپانسر انحصاری شده وبازی پارسال تکرار شود.علت مخالفت سبکدست با افشارزاده دقیقآبخاطرقدرت مدیریت اوست تا هرکارکه اسپانسر بخواهدراماننع است .