تسنیم نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خودش شاهد این بوده که آل‌اشپورت تعهدش را نسبت به کی‌روش با پرداخت مبلغی انجام داده است.

علی کفاشیان در خصوص بحث استعدادیابی در فدراسیون فوتبال گفت: ما برای استعدادیابی کارهای وسیعی انجام دادیم و حتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم که در این راه به ما کمک کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپورت عنوان کرد: 100 بار در این خصوص صحبت کرده و گفته‌ام که این یک قرارداد دو طرفه بود که هر دو طرف تعهدات‌شان را نسبت به هم انجام دادند. حتی شاهد بودم که آل‌اشپورت مبلغی را به کارلوس کی‌روش پرداخت کرد. نمی‌دانم چرا به این اندازه این مسئله را کش می‌دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تساوی ایران و عمان و اینکه آیا خودش از این نتیجه راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: نه کادرفنی و نه ما از نتیجه تساوی مقابل عمان راضی نبودیم. حالا باید پس از دیدار با ژاپن در این خصوص صحبت کنیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش درخواستی برای بازگشت مهرداد پولادی به تیم ملی به نظام وظیفه داده است یا خیر، عنوان کرد: با درخواست کی‌روش مشکلی حل نمی‌شود، بلکه خود پولادی باید این مشکل را حل کند. ضمن اینکه پولادی کاری کرده که نظام وظیفه به همه بدبین شود. همه دارند در آتش پولادی می‌سوزند و ما هم نمی‌توانیم برای او کاری انجام دهیم.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    94 18
    رفتار خود شما باعث پررويي آن فوتباليست سرباز شده است. اگر او را با پس گردني به كشور مي آورديد ديگر كسي جرات عرض اندام پيدا نمي كرد.
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      62 15
      پولادی باید دستگیر و با اردنگی به زندان بیفته
  • دانشجوی ارشد تربیت بدنی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    12 2
    آقای کفاشیان همیشه خود را مبرا از همه چیز ومشکلی میداند
  • رضا A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    19 7
    یه پولی هم به پولادی بدین بره سربازی چه اشکالی داره ههههههههه
  • امیرعباس A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    18 5
    متاسفم برای بازیکنی که به همین سادگی وطن خودش رو بخاطر عدم انجام خدمت سربازی ترک می کنه اما ذره ای به خودش اجـــــــــــــــــازه نمی ده بیاد بیاره که هزاران جوون برای این مملکت خونشون رو دادند و از همه چی شون گذشتند شما قضاوت کنید همچین کسی باعث غرور ملت ایرانه یا سرافکندگی
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    15 9
    پولادي ثابت كرد كه نمك نشناسه
  • منصور A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    19 2
    حالا که به خیلی ها سربازی رو می فروشن . به این فوتبالیست ها بفروشن مثلا با قیمت 50 قرارداد دو فصلشون . همون اون بنده خدا به فوتبالش می رسه هم این پول خرج امکانات بهتر برای سربازای معمولی بشه.