۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

تسنیم نوشت: وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نگرانی خود را نسبت به تشدید خشونت بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها اعلام کرد.

به گزارش اسپاتنیک، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جان کری در گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، نگرانی خود را نسبت به تشدید خشونت‌ها بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است: جان کری به طور جداگانه با نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمود عباس گفتگو کرده و نگرانی عمیق خود را نسبت به موج خشونت‌های اخیر بیان نموده و حمایتش را از تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری هر چه سریعتر آرامش اعلام کرده است.

در دومین هفته از ادامه ناآرامی و درگیری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی حداقل 5 فلسطینی را به شهادت رساندند. در خشونت‌های اخیر در کرانه باختری و سایر شهرهای فلسطین اشغالی 4 اسرائیلی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

جان کری ضمن محکوم کردن شدید خشونت در سرزمین‌های اشغالی، تاکید کرد: واشنگتن اوضاع را زیر نظر دارد و در تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری آرامش، مشارکت می‌کند.

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =