ایرنا نوشت: رهبر حزب سوسیال دموکرات «مرتص» رژیم صهیونیستی گفت: «بنیامین نتانیاهو» که درباره ایران وراجی می کند و به دوستانش رشوه می دهد، نخست وزیر شکست خورده ای است که ارزش این مقام را ندارد و باید برود.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه جروزالم پست، «زهاوا گال آن» در تجمع اعتراضی شنبه شب اعضای حزب مرتص در مقابل دفتر نتانیاهو در بیت المقدس، از نخست وزیر خواست به جای مدیریت بحران با فلسطینیان مذاکره کند.
وی افزود: کسی که نقش قربانی را بازی کند، برای امتناع از گفت وگو بهانه تراشی کند، درباره ایران وراجی کند، با گاز طبیعی یا کازینو(قمار) در ایلات به دوستانش رشوه دهد، نخست وزیر شکست خورده ای است که ارزش این مقام را ندارد و باید برود.
گال آن تصریح کرد: اسرائیل در آتش است و ما به جای پیام امیدواری و آرامش، پیام نفرت، تحریک و نژادپرستی از خاخام ها، سازمان های مرتکب جنایات نفرت انگیز و سیاستمداران راستگرا می شنویم.
به گزارش ایرنا، اراضی اشغالی فلسطین و به ویژه مسجدالاقصی از چند هفته پیش شاهد اقدامات خشونت آمیز نیروهای رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطینی است.
این درگیری ها پس از آن آغاز شد که صهیونیست ها، تعرضات و حملات علیه مسجدالاقصی با هدف تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک میان مسلمانان و یهودیان را به طرز بی سابقه ای شدت بخشیده بودند.
طبق اعلام حکومت خودگردان فلسطین، نیروهای صهیونیستی از اول اکتبر تاکنون 17 فلسطینی را به شهادت رساندند و بیش از یک هزار نفر از آنان را زخمی کردند.
اوجگیری ناآرامی ها در روزهای اخیر در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باخری و بیت المقدس اشغالی، احتمال ازسرگیری انتفاضه تازه فلسطینیان را افزایش داده است.
رژیم صهیونیستی به تازگی اقدامات امنیتی علیه فلسطینیان را تشدید کرده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با اعلان جنگ علیه تظاهرکنندگان فلسطینی، مقرراتی را که به ماموران امنیتی اجازه تیراندازی به سوی تظاهرکنندگان را می دهد، تسهیل کرده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در پی درگیری های دیروز(شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری، قدس و نوار غزه، هفت فلسطینی شهید و بیش از 240 نفر دیگر زخمی و علاوه بر آن، صدها نفر نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی دچار آسیب شدند. همچنین این رژیم در چند روز اخیر صدها تن از فلسطینیان را بازداشت کرده که شمار زیادی از آنها کودکان هستند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =