شانا نوشت: قرار است کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران در لندن در روزهای ٢٢ تا ٢٤ فوریه (سوم تا پنجم اسفندماه) برگزار شود.

کنفرانس دوم معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران ٢٢ تا ٢٤ فوریه ٢٠١٦ (سوم تا پنجم اسفندماه) در لندن برگزار می شود.

سیدمهدی حسینی، رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی درباره زمان برگزاری معرفی قراردادهای جدید نفتی در لندن با تاکید بر برگزاری کنفرانس معرفی این قرارداد در تهران در روزهای ٣٠ آبانماه و اول آذرماه گفت: طبق برنامه قرار است کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی در لندن نیز در روزهای ٢٢ تا ٢٤ فوریه (سوم تا پنجم اسفندماه) برگزار شود.

وی با بیان این که برگزاری این کنفرانس در تهران و لندن دارای مزیتهای خاص خود است، تصریح کرد: در تهران شرکتهای ایرانی امکان حضور گسترده تری پیدا می کنند.

حسینی با تاکید بر این که هیچ محدودیتی برای حضور شرکتهای ایرانی و خارجی در دو کنفرانس تهران و لندن وجود ندارد، دلیل اصلی تعویق برگزاری این کنفرانس در لندن را زمان اجرایی شدن لغو تحریمها دانست و گفت: با توجه به این که پیش بینی شده است تحریمها از ژانویه ٢٠١٦ برداشته شود بنابراین زمان برگزاری این کنفرانس به فوریه تغییر کرد که به نظر می رسد از ماه دسامبر و روزهای پایانی سال ٢٠١٥ بهتر باشد.

به گفته رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی، با برداشت رسمی تحریمها در ژانویه، شرکتها و سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون محدودیت بین المللی در این کنفرانس حضور پیدا کنند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =