رییس سازمان ملی استاندارد از توقیف 15 برند آبلیموی غیراستاندارد در مهر امسال خبر داد.

وی گفت: براساس مشاهده بازرسان استاندارد، آبلیموهای تولیدی با برندهای"هم‌نوش"، "رازقی"، "زیبنده"، "ترشمزه"، "سپنتا"، "بهینه‌نوش"، "هرمود"، "می‌گلی"، "خزر"، "ناجی"، "چینوت"، "شط"، "حاسب"، "دست‌چین" و یک برند دیگر، غیراستاندار شناسایی شده‌اند. اینجا را ببینید.

عقد «خرید دین» قراردادی است که به موجب آن شخص ثالثی (بانک‌ها) دین مدت دار بدهکاران را به کمتر از مبلغ اسمی آن به‌صورت نقدی از داین (متقاضی) خریداری می‌کند. اینجا را ببینید.

 سیاست

به وقتش جواب همه نقدها را می‌دهم.» این تنها پاسخی است که احمدی‌نژاد در پاسخ به نقدهایی که دو سال است مطرح می‌شود، دارد. اینجا را ببینید.

سردار همدانی از مستشاران ارشد ایران در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) دیروز در حومه شهر حلب به دست داعشی ها به شهادت رسید. اینجا را ببینید.

اجتماعی

یک رفتار شناس جنسی با اشاره به اینکه خیانت جنسی را نمی توان با آموزه های دینی توجیه کرد گفت: کسی که تعاملی را با یک نا محرم با انگیزه غیر مشروع آغاز می کند بدون شک اولین قدم را برداشته و تضمینی برای آنکه مکالمه و تعامل جنسی میان آنها برقرار نشود وجود ندارد. اینجا را ببینید.

راز اقدامات خلافکارانه یک باند از جاعلان حرفه‌ای با تیزهوشی کارکنان یک بانک در قائمشهر فاش شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

روزنامۀ ایزوستیا در تحلیلی به قلم یگور خولموگوروف به بررسی حضور ناوهای روسیه در دریای خزر پرداخته است.نویسنده این مقاله معتقد است که ضربه موشکی ناوهای روسی به مواضع شبه نظامیان داعش در جهان و به خصوص در خاورمیانه یک نوع شوک و سردرگمی تحریک کرده است. اینجا را ببینید.

 روزنامه روسیسکایا در تحلیلی می نویسد: روسیه سعی می کند ایران را که به لحاظ تاریخی همیشه با روسیه پیوند های محکم تری داشته است تا با غرب، به صفوف اول شرکت کنندگان در بازی بزرگ جلب کند. اینجا را ببینید.

ورزشی

علی فاطمی، یکی از مردان آهنین سابق ایران در پستی در اینستاگرام، خبر مرگ مرتضی محمودی را تایید کرد. اینجا را ببینید.

شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های اسکاتلند و لهستان، زمانی که دیدار دو تیم با نتیجه 2 - 1 به نفع اسکاتلند در جریان بود، یک نوجوان ناگهان وارد زمین شد. او بخش زیادی از زمین را دوید تا به رابرت لواندوفسکی رسید. گوشی موبایل خود را آماده کرد و با معروف‌ترین بازیکن حاضر در زمین عکس یادگاری سلفی انداخت. اینجا را ببینید.

دانش

نتیجه یک مطالعه تایید می دهد که تغییر متناوب سرعت در پیاده روی موجب سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن می شود. اینجا را ببینید.

شرکت لاکهید مارتین اخیرا از آغاز تولید سیستم سلاح لیزری آتنا (ATHENA) خبر داده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

محققانی که روی شبکه نسل پنجم تلفن همراه / 5G کار می‌کنند به‌سرعت باورنکردنی 3.6 گیگابیت بر ثانیه در محیطی بیرون از آزمایشگاه دست پیدا کردند. اینجا را ببینید.

تازه‌ترین تیتر اخبار دنیای آی تی جهان مورخه شنبه 18 مهرماه 1394 را اینجا  ببینید.

چند رسانه ای

مادری مدعی است که در حین فیلمبرداری از بازی پسر خردسالش، عکس جنی عجیب را نیز گرفته است. اینجا را ببینید.

 فوتبال، ورزشی است که به اندازه بازیگران هالیوودی می تواند برای فوتبالیست ها شهرت همراه داشته باشد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

یک کارشناس روس در مقاله ای سناریوی جالبی را در ارتباط با همپیمانی روسیه با ایران، عراق و سوریه در جنگ با داعش ترسیم کرده است که پایان آن به تجزیه عربستان و نابودی قطر منتهی می شود. اینجا را ببینید.

 محبوب ترین  خبرها

پریوش نظریه که میهمان برنامه‌«خندوانه» شده بود، یک روز پس از پخش این برنامه گفته که حرف‌هایش را صدا و سیمای سانسور کرده است. اینجا را ببینید.

علی مسعودی، کمدین برنامه‌ی «خندوانه» با انتشار تصویری از خودش در کنار رامبد جوان، از افرادی که در زندگیش تاثیر داشتند تشکر کرد. اینجا را ببینید.

مجری برنامه نود سرانجام در برنامه خندوانه رامبد جوان شرکت کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =