حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: ما خوشحالیم که از خوزستان صدای وحدت و برادری عرب و بختیاری را می شنویم. همانگونه که از هر دو قوم در دفاع مقدس حماسه آفرینی، شجاعت، شهامت و شهادت طلبی را شاهد بودیم.

به گزارش سایت روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در همایش عشایر غیور و معتمدین شعیبیه و شهرستان شوشتر با اشاره به جایگاه استان خوزستان در کشور بیان کرد: مردم خوزستان یاری گر اسلام، شیعه، امام راحل و انقلاب بوده اند.

وی توطئه های دشمنان اسلام را مورد توجه قرار دادند و افزود: ایجاد فرقه گرایی بین شیعه و سنی، عرب و عجم، کرد و ترک از توطئه های دشمنان است در حالیکه ملاک اسلام فقط تقوی است و این ها برنامه شیطانی است و امروز شیطان آمریکا و صهیونیست است.

علوی افزود: جمهوری اسلامی حمایت از کشورهایی مثل فلسطین، لبنان و بحرین را واجب شرعی می داند.

وی در بخش دیگری با اشاره به فاجعه منا و حمله سعودی ها به یمن افزودند: سوء تدبیر سعودی ها در حج کاملا مشخص شد که هزاران کشته داشت.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در برابر امت اسلامی یکی شده اند اضافه کردند: از ضرورتهای عالم اسلام وحدت است به ویژه بین همه اقوام ایرانی از قبیل ترک، کرد، بلوچ، عرب و عجم و تاکید کردند همه ما در صف واحد از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

وی گفت: ما خوشحالیم که از خوزستان صدای وحدت و برادری عرب و بختیاری را می شنویم. همانگونه که از هر دو قوم در دفاع مقدس حماسه آفرینی، شجاعت، شهامت و شهادت طلبی را شاهد بودیم. خوزستان هرگز در پیوند خود با اهل بیت، ولایت و جمهوری اسلامی دچار تردید نشده و نخواهد شد. و ما برای خود افتخار می دانیم که در خدمت خوزستان عزیز باشیم و هستیم.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =