جاسم کرار به ایران نیامد! به طور حتم از خواندن این جمله خسته شده‌اید.

خبرورزشی نوشت: بازیکن عراقی استقلال که کلکسیونی از حاشیه‌های ریز و درشت در کارنامه‌اش دارد، به اعتصابش ادامه می‌دهد و حاضر نیست عراق را ترک کرده و برای حضور در تمرینات استقلال به ایران بازگردد.
از روزي كه كرار به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالباتش، ايران را ترك كرد، از طريق مدير برنامه‌هايش مذاكراتي را با مسئولان استقلال شروع كرد. او براي بازگشت دوباره به ايران شرط بزرگي داشت؛ مطالباتم را پرداخت كنيد تا برگردم در غير اين صورت در عراق مي‌مانم و براي گرفتن حق و حقوقم به فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) شكايت مي‌كنم.
وقتي غيبت كرار ادامه پيدا كرد، بهرام افشارزاده با كرار و مدير برنامه‌هايش مذاكراتي داشت و قرار بر اين شد نهايت تا پنج‌شنبه 16 مهر مطالبات اين بازيكن را پرداخت كند.كرار نيز قول داد در صورتي كه اين اتفاق رخ دهد، پنج‌شنبه شب به ايران بازمي‌گردد. در حالي كه تصور مي‌شد پس از اين توافق شفاهي، اعتصاب كرار شكسته و حضوري دوباره در تمرينات استقلال داشته باشد، باز هم طرفين به بن‌بست خوردند. مديران آبي‌پوش كه نتوانسته بودند مطالبات اين بازيكن را آماده كنند، تماسي با او نگرفتند و كرار نيز در عراق ماند!
براي هزارمين بار مي‌گويم، من پول زور نمي‌خواهم، حقم را مي‌خواهم. جاسم كرار درباره نيامدنش به ايران با خبرورزشي حرف مي‌زند. او حرف‌هايش را با اين جملات آغاز كرد و بعد ادامه داد: فكر مي‌كنند من خوشم مي‌آيد در تمرينات استقلال شركت نكنم. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم، چرا بايد برگردم؟ نه خانه‌اي برايم گرفته‌اند و نه پولي داده‌اند. بيايم تا در خيابان بخوابم؟ بيايم تا كارتن‌خواب باشم؟ قرار بود برايم خانه بگيرند. زير قول‌شان زدند. مرا به هتل مي‌فرستند اما پولش را نمي‌دهند و چند روز بعد مرا به بدترين شكل بيرون مي‌اندازند. پول هم نداده‌اند تا خودم خانه بگيرم. اگر پولي به من دادند بابت فصل قبل بود كه بدهكاري داشتم و به طلبكاران دادم. آنها اول برايم خانه بگيرند و پولم را بدهند، بعد اگر نيامدم، حرف بزنند. مرا سر كار نگذاريد. دروغ به من نگوييد. امروز و فردا نكنيد. براي پرداخت پول مشكل داريد عيب ندارد، بياييد و حقيقت را بگوييد. الكي نگوييد تا آخر هفته پولت را مي‌دهيم تا روي آن حساب كنم. يك لحظه آقايان خودشان را جاي من قرار دهند، ببينند مي‌توانند با اين شرايط كنار بيايند؟
حالا استقلالي‌ها چه مي‌كنند؟ يكي از مسئولان آبي‌پوشان در اين باره مي‌گويد: كرار بايد به ايران برگردد و در تمرينات استقلال شركت كند و اگر مشكلي دارد، با حرف زدن حل كند، مثل بقيه! او در پاسخ به اين پرسش كه كرار جريمه مي‌شود يا نه؟ گفت: حتماً اين اتفاق مي‌افتد و بابت هر جلسه غيبت، جريمه خواهد شد.
افشارزاده مخالف ادامه حضوركرار در استقلال است و پرويز مظلومي كماكان سفت و سخت پاي اين بازيكن ايستاده و او را مي‌خواهد! همان كسي كه مي‌گفت در زمين‌هاي خاكي تهران و آبادان صد تا بهتر از دژاگه هست و حالا در كل ايران جايگزيني براي اين عراقي 100 كيلويي با 24 درصد چربي و 20 كيلو اضافه وزن نمي‌بيند! مظلومي باز هم از مديران استقلال خواست پول كرار را بدهند و خواسته‌هايش را اجرا كنند! صدالبته بازيكن‌سالاري هم در كار نخواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =