نایب قهرمان فصل گذشته لالیگا دچار بحرانی آشنا شده است. بحرانی که در مقاطع حساس گریبان‌گیر این تیم می‌شود.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل گذشته لیگ قهرمانان و لالیگا، رئال فرمانده میانه میدان خود را در مقطعی حساس از دست داد و تمام جام‌ها یکی یکی از دستانشان دور و دور تر شد. مصدومیت لوکا مودریچ، عامل اصلی بر هم خوردن برنامه‌های کارلو آنچلوتی بود. مردی که آن‌قدر بر استفاده از این مهره و اتکا بر او تکیه کرد که در آخر از نبود همین مهره چنان ضربه‌ای خورد که امسال مجبور است فوتبال‌ها را از خانه نگاه کند. نبود جیمز رودریگز وگرت بیل هم در همان مقطع باعث شد رئال مادرید یک لشکر شکست خورده باشد.
در این فصل مربی‌ای با رویکرد متفاوت با آنچلوتی کنترل گران‌ترین ارتش فوتبال را در دست گرفته است. او به استفاده از تمام پتانسیل‌های تیم اعتقاد دارد و از تمام 25 بازیکن حاضر در اردوی تیم نهایت بهره را می‌برد. بنیتس مانند آنچلوتی به استفاده از 12 بازیکن تاکید ندارد و طبعا میزان فشار به بازیکنان اصلی تیم در سیستم او کمتر است. اما او هم هنوز فصل شروع نشده با مشکل فصل گذشته مواجه شده و تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش را از دست داده است.
در روزهای گذشته؛ کریم بنزما در اردوی تیم ملی مصدوم شد. فصل گذشته همین مقطع بود که لوکا مودریچ در بازی ملی مقابل ایتالیا مصدوم شد. پیش از بنزما هم جیمز رودریگز در بازی‌های ملی مصدوم شد. به نظر می‌رسد ویروس فیفا و بازی‌های ملی گریبان رئال را رها نمی‌کند. بنیتس هم اکنون دو مدافع راست اصلی تیمش؛ دنی کارواخال و دنیلو را به دلیل مصدومیت در اردو ندارد. سرخیو راموس به دلیل درد کتف کارایی لازم را ندارد. په‌په و خسه هم به مصدومیت‌هایی سخت دچار شده‌اند. گرت بیل، تازه به شرایط بازی رسیده است.
سربازان بنیتس زخمی و خسته هستند و او هنوز فصل شروع نشده باید با یک چالش واقعی و سخت دست و پنجه نرم کند. فرمانده جدید مادریدی‌ها باید روزهای سختی را پشت سر بگذارد و یاد بگیرد چطور با از دست دادن ستاره‌ها در مقاطع حساس کنار بیاید. وگرنه در صورت عدم کسب جام، خودش بهتر از هر کسی می‌داند فلورنتینو پرز هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد. او گران ترین ترکیب جهان را در خدمت دارد و باید بتواند به جام دست پیدا کند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =