همشهری نوشت: طرح بازگشت سهام مخابرات به دولت این هفته در مجلس به جریان می‌افتد.

غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت‌جام در مجلس با علام این مطلب گفت: طرح بازگرداندن مخابرات به دولت به امضای ۱۰۰نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

او با اشاره به تعليق اين طرح در ماه‌هاي گذشته گفت: «اين طرح به‌دليل مشكلات حوزه مخابرات و ارتباطات در دستور كار مجلس بود اما به درخواست آقاي مخبر رئيس ستاد اجرايي فرمان امام‌(ره) متوقف شد تا به مسائل رسيدگي شود اما ظاهرا هدف از به تعويق افتادن اجراي اين طرح فقط قيد زمان بوده است.» اسداللهي تأكيد كرد:

امروز شنبه دوباره اين طرح در مجلس به جريان مي‌افتد تا به سرانجام برسد. وزارت ارتباطات در بهار و تابستان امسال چندبار براي بازگشت سهام مخابرات به دولت اقدام كرد اما در نهايت اين هدف محقق نشد. 4سال پيش كميته تحقيق و تفحص مجلس، جريان مزايده واگذاري سهام شركت مخابرات را داراي اشكال اعلام كرده بود.

 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    13 0
    طرح حوبی است ولی نمیگذارند اجرایی شود
    • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      14 1
      این اتفاق نمی افتاد زیرا مخابرات دست نهادی است که هیچ کس زورش بش نمی رسد...
  • کاظم IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    13 0
    برگرده به دولت خیلی بهتر میشه
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    12 0
    ما هم موافقیم////ملت ایران
  • رعیت واگذار شده در خصوصی سازی مخابرات IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    4 0
    خبر انلاین جان هر کی که دوست داری چاپ کن ای خدا تو کمک کن تا ازاین همه درایت وهوش نجات یابیم . سال 87 که هزار تا نامه نوشتیم از کی تا کی که بابا اصلا" منطقی نیست اقای کرد زنگنه ومجلس ودولت اقای احمدی نژاد پاشونو کردن تو یه کفش که حتما" بایستی واگذار بشه خب شد نباید انچه که بشود شد از ریخت وپاشها وتاسیس شرکتها وعناوین وپست های جدید وبیا وببین . کو تحقیق وتفحص حالا خصوصی شدهجلوی تعرفه رو گرفتند خب معلومه با این همه خرج وبرج زیادشرکت کم می اره از حق السهم سازمان تنظیم تا قراردادیکطرفه زیرساخت وایرانسل ومالیات و...اگه تعرفه یه تکون بخوره اوضاع بهتر می شه حالا تراوش عقلای مردم هوشیارما تو مجلس ودولت چی رو می خواد برگردونهخسارتش بیشتر ازاین حالت فعلیهقوانین رو اصلاح کنید نه..
  • بی نام RO ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    6 0
    حالا که شیره مخابرات را دیگران کشیده اند و زیان می کنند به دولت برگردد؟
  • اهل منطق US ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    7 0
    مدیریتی که دست از ما بهترون باشه نتیجش میشه این پاسخگو نبودن احدی در مخابرات اون وضع شبکه موبایل و اب رفتن شارژ پولی و اون پریدن شارژ اینترنت و ..... مخابرات بورکینافاسو از ما بهتره