تیم ملی که دو بازی خوب مقابل گوام و هند نه چندان قدرتمند انجام داد و برنده شد، در اولین بازی جدی خود، به مشکل خورد.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛عمان در آسیا آنچنان تیم قدرتمندی نیست که بتواند اینگونه تیم ملی ایران را آزار دهد. البته کروش هیچگاه چنین تفکری ندارد و می گوید همانقدر که ایران پیشرفت کرده، تیم های دیگر هم در حال پیشرفت هستند. به نظر می رسد باید این موضوع را قبول کرد که دیگر حتی کوچکترین تیم های عربی ها پیشرفت کرده اند و به این سادگی نمی تواند آن ها را برد. مثلا پنجشنبه شب تیم اردن موفق شد استرالیا را با دو گل شکست دهد. این نتیجه شاید برای کسی باور کردنی نباشد. اما هر چه باشد، ایران صدرنشین آسیاست و از آن توقع زیاد است. تیم ملی ایران جلوی عمان بد بازی کرد و این را خود کروش هم گفت. ولی آیا همین عملکرد در بازی ژاپن، به ضرر فوتبال ایران نمی شود؟

اگر قرار باشد تیم ملی مثل دیدار با عمان جلوی ژاپن بازی کند، قطعا آبرویمان در ورزشگاه آزادی می رود. ژاپن بسیار قدرتمندتر از عمان است و به این سادگی ها گل نمی خورد. آنها در مقدماتی جام جهانی یک گل هم دریافت نکرده اند و در بهترین شرایط خودشان به تهران می آیند. آنها بعد از نزدیک به 10 سال با هدف بردن ایران به آزادی می آیند. ژاپن آخرین بار در تهران با دو گل وحید هاشمیان مغلوب تیم ملی شد و حالا می آید که نشان دهد رده بندی fifa اینقدرها ملاک نیست. پس بهتر است یوزهای ایرانی هم به خود بیایند و برای بازی 21 مهرماه، بسیار متفاوت تر از بازی عمان باشند. بی شک حضور در آزادی و استقبال مردم انگیزه تیم ملی را دو چندان می کند تا این بازی مهم را با موفقیت پشت سر بگذارد. هر چند این بازی دوستانه است اما به نظر نمی رسند چندان هم دوستانه باشد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    44 13
    این تیم ایرانه،یاعلی مدد، پیش به سوی ورزشگاه آزادی انشالله ما برنده ایم..
  • مافياي رسانه اي IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    35 39
    چه فايده؟متاسفانه تيم كيروش در بازيهاي رسمي بسيار ضعيف عمل ميكند،بعداز5سال حضور كيروش در ايران و صرف20ميليون دلار بابت دستمزد اين مربي و دستيارانش متاسفانه هيچ نكته مثبتي به تيم اضافه نشده است،از مربي پروازي كه بالاي سر تيم نيست و همه دغدغه اش رسيدگي به املاك و رستورانهايش است توقعي هم بيش از اين نيست،اگر شرايط به همين منوال پيش برود بزودي بايد گفت:خداحافظ جام جهاني،خداحافظ كيروش.
    • فرهاد A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
      1 2
      کیر وش خیلی هم خوبه
  • بهنام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 1
    کی روش هم خوب کشوری گیر آورده کجا بهتر از ایران
  • امید RU ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 1
    تیمی که نمیتونه عمان رو ببره تیم نیست هند و گوام رو بردن شاخ شدن
  • محمد A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    2 2
    نکات مثبت کیروش بردن کره جنوبی رفت و برگشت بردن بحرین با گلهای فراوان و بردن قطر و....شرجی هوای عمان هر تیمی را از نفس میندازه .