همایش فناوری اطلاعات مؤسسه اعتباری کوثر سراسر کشور، با حضور مسئولان کشوری و استانی، در هتل خورشید قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، دومین همایش فناوری اطلاعات مؤسسه اعتباری کوثر سراسر کشور، در 3 روز و در هتل خورشید قم برگزار شد.

در مراسم افتتاح اين همايش 3 روزه كه با حضور معاون فن آوري شركت مخابرات ايران ، استاندار قم وقائم مقام مديرعامل موسسه اعتباري كوثر در هتل خورشيد قم برگزار می شد، مدير امور شعب اين موسسه در استان قم در سخناني ضمن خير مقدم، گزارش كوتاهي از عملكرد موسسه كوثر در قم ارائه كرد.
مسعود اقدسي با اشاره به كسب موفقيت هاي قابل توجه عليرغم عمر كوتاه اين موسسه گفت: موسسه اعتباري كوثر قم در سال 92 با يك شعبه و 13 نفر پرسنل و يك دستگاه خودپرداز كار خود را آغاز كرد واكنون تعداد شعبات آن به 8 شعبه، 3 باجه،3 پيشخوان مجازي، 60 نفر پرسنل و 21 دستگاه خود پرداز رسيده است.
وي افزود : امسال براي سومين بار مجوز استخدام نيرو اخذ كرده ايم و موسسه كوثر قم در حال حاضر مورد اعتماد و تاييد مراجع و دستگاه هاي دولتي است.
مدير شعب موسسه اعتباري كوثر قم گفت: تعداد مشتريان اين موسسه در قم از 1300 نفر به 85 هزار نفر و منابع آن از 40 ميليارد تومان به 220 ميليارد تومان رسيده است.
اقدسي با اشاره به اهداف برگزاري اين همايش گفت: ارتقاء سيستم هاي نرم افزاري و آموزشي كاركنان در جهت ارائه خدمات بهتر و سريعتر و نيز رونمايي از 5 نرم افزار جديد كه 2 مورد آن حاصل تلاش كاركنان موسسه در استان قم مي باشد از جمله برنامه هاي اين همايش است.
شركت كنندگان در اين همايش ضمن شركت در جلسات آموزشي و توجيهي از مراكز زيارتي وفرهنگي قم نيز بازديد کردند.

تمبر همایش فناوری موسسه کوثر رونمایی شد
در ادامه برنامه های روز نخست این همایش 3روزه، و در مراسمی با حضور استاندار قم و مسئولان و کارشناسان موسسه کوثر، از تمبر همایش رونمایی شد.
استاندار قم پس از رونمایی از این تمبر طی یادداشتی بر روی آن نوشت: ان شالله در مسیر خدمات رسانی به امر پیشرفت و توسعه اجتماعی و اقتصادی موفق باشید.
در ادامه این برنامه، کارشناسان فناوری اطلاعات مؤسسه اعتباری کوثر، در جلسات تخصصی به ارائه مباحث در حوزه فناوری و اطلاعات پرداختند.

اهتمام موسسه کوثر در گسترش خدمات فناوری اطلاعات در جامعه
نجفی مدیر کل فناوری اطلاعات مؤسسه کوثر، در این همایش گفت: این همایش با اهدافی از قبیل بهبود خدمات، بررسی چالش ها، اهتمام به آموزش و... برگزار شد.
وی گفت: ارتفا سطح دانش و انتقال تجربیات از جمله مسائل مهمی است که به آن اهتمام داریم و از سوی دیگر با بررسی مسائل در سطوح مختلف می کوشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
مدیرکل فناوری اطلاعات موسسه کوثر بیان داشت: در این همایش همچنین از 5 نرم افزار جدید رونمایی می شود که توسط موسسه طراحی و اجرایی شده است.
نجفی گفت: همچنین امروز از سیستم شعبه یاب برروی موبایل های اندروئید، سایت جدید موسسه، پرتابل اینترنت و اینترنت بانک موسسه رونمایی خواهد شد.

موسسه کوثر اهتمام ویژه ای به فناوری اطلاعات دارد
لطفعلی معاون فناوری اطلاعات مخابرات ایران نیز در دومین همایش سراسری فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر که به میزبانی استان قم برگزار شد گفت: موسسه کوثر در زمینه فناوری اطلاعات اقدامات ارزشمندی را انجام داده که از زحمات آنها قدردانی می کنیم.
وی گفت: موضوع فناوری امر مهمی است که باید برای این موضوع زیرساخت ها را فراهم کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
معاون فناوری اطلاعات مخابرات ایران اذعان داشت: کوثر به موضوع فناوری اهتمام ویژه ای دارد که تاکنون جلسات متعدی نیز با این موسسه برگزار کردیم که شاید با بانک های بزرگ اینقدر جلسه برگزار نکرده ایم.
لطفعلی تصریح کرد: نیروهای فناوری اطلاعات موسسه کوثر افراد توانمندی هستند که امیدواریم بتوانیم .

موسسه کوثر قم در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نقش موثری دارد
سید مهدی صادقی استاندار قم هم در این همایش گفت: به سهم خودم به همه مسئولان موسسه کوثر خیرمقدم می گویم که در شهر کریمه اهل بیت(ع) حاضر شدند.
وی گفت: برگزاری این همایش ها به منظور ارتقا سطح فناوری است و از موسسه کوثر که نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته است قدردانی می کنیم.
استاندار قم گفت: موسسه کوثر یکی از موسسات مالی اعتباری خدمت رسان است و با مدیر پرتلاشی که در استان دارد، مسیر پیشرفت و گسترش را ایجاد کرده است.
صادقی ابراز داشت: امیدوارم آن چیزی که در جهت توسعه و پیشرفت استان است ایجاد شود و این موسسه بتواند اعتبارات لازم را تنظیم و در اختیار توسعه اقتصاد خورد و کلان قرار دهد.
وی گفت: یکی از اقدامات ارزشمند موسسه کوثر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان قم است که امید است در این کار قرض الحسنه نیز بیشتر بتوانند سهم بگذارند.

قائم مقام موسسه اعتباری کوثر خبر داد؛ میز بیمه کوثر آغاز به کار کرد
فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر نیز در دومین همایش فناوری اطلاعات موسسه کوثر که به میزبانی استان قم برگزار شد گفت: با کارهایی که آقای اقدسی در قم انجام داده مردم قم کاملا با فعالیت های موسسه آشنا هستند.
وی بیان داشت: در سال 94 شرایط سختی در کشور وجود دارد ولی با وجود همه اینها توانسته ایم توفیقات بسیاری را به دست آوریم.
فهیمی پور با اشاره به قانون بانکداری اسلامی گفت: همه بانک ها متعهد به اجرای این قانون هستند، آنچه در قرض الحسنه هست، هیچ گونه سودی گرفته نمی شود و اگر کسی بگیرد ربا است و آن چیزی که کوثر نمی گیرد کارمزدها است.
وی گفت: این کارمزد گرفتن شرعی است و هیچ اشکالی هم ندارد اما موسسه اعتباری کوثر به هیچ عنوان این کارمزدها را هم نمی گیرد.
قائم مقام موسسه اعتباری کوثر با اشاره به روند بانک شدن این موسسه گفت: همه اقدامات رقم خورده و در نیمه اول امسال سرمایه موسسه از 3 هزار میلیارد به 6 هزار میلیارد افزایش دادیم و در کنار آن موسسه کوثر به عنوان اولین موسسه به لحاظ بیشترین تعداد سهام دار با 504 تعداد سهام دار اولین شرکت بورسی کشور شد.
فهیمی پور گفت: مدت زیادی به فکر شکل گیری صندوق امانات بودیم که در تهران این سرویس را شروع کردیم و در دیگر استان ها نیز این را دایر می کنیم.
وی افزود: رفتن موسسه به بازار فرابورس از دیگر افتخارات ما بود که انجام شد و از سوی دیگر افتتاح صندوق سرمایه گذاری سهام کوثر یک بود که یک جای امن برای سرمایه گذاری مردم بود.
قائم مقام موسسه اعتباری کوثر ابراز داشت: یکی از اقدامات دیگر موضوع سوپرمارکتینگ بوده که انجام شده و امسال نیز میز بیمه کوثر در تعدادی از شعب شروع به کار کرد و مقارن با عید قربان نیز خدمت لیزینگ انجام شد.
وی گفت: همه مسائل ما بر اساس قانون است و ارتباطات قانونی در خصوص لیزینگ وجود دارد که امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی به مردم کنیم.
فهیمی پور با تاکید بر موضوع مشتری مداری گفت: ارتباط با مشتری امر بسیار مهمی است که در این زمینه از امکانات فناورانه باید استفاده کرده و بهره ببریم که در دستور کار داریم.

پنج نرم افزار بانکی رونمایی شد
در آخرین روز از برگزاری دومین همایش فناوری اطلاعات مؤسسه اعتباری کوثر که به میزبانی شهر قم و با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام فصیحی رئیس دفتر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، قائم مقام موسسه اعتباری کوثر، مدیر فناوری اطلاعات مخابرات ایران، حجت الاسلام بنایی مشاور رئیس قوه قضائیه و دیگر شخصیت های ملی و استانی برگزار شد، از پنج نرم افزار تولید شده، که دو نرم افزار آن توسط کارشناسان فناوری موسسه اعتباری کوثر قم تولید شده، رونمایی شد.
سامانه ussd #744* یکی از این نرم افزارها بود که از طریق آن کلیه خدمات بر روی تلفن همراه بدون نصب نرم افزار و بدون دسترسی به اینترنت انجام می شود.
نرم افزار شعبه یاب و سایت موسسه از دیگر نرم افزارهای موسسه کوثر بود که امروز از آن رونمایی شد.
همچنین در این مراسم از پرتابل اینترنتی موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد که موسسه اعتباری کوثر قم به عنوان پایلوت توانسته این پرتابل ویژه را برای نخستین بار در قم اجرایی کند.
نسل سوم اینترنت بانک موسسه اعتباری کوثر نیز امروز رونمایی شد که کلیه خدمات در این سایت انجام می شود و با راه اندازی آن دیگر برای انجام خدمات بانکی نیاز به حضور در شعب نیست.
شایان ذکر است این سیستم ها تمامی مجوزهای امنیتی را کسب کرده اند و مورد تایید کارشناسان ذی ربط است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =