روسای قوای مجریه و مقننه در پی شهادت سردار حسین همدانی، پیام های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز از مبارزات نهضت اسلامی و مقابله با جریان طاغوت و نفاق در مناطق غربی کشور، تا ایفای نقش برجسته در تشکیل شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی موفق عملیاتهای مختلف دفاع مقدس و رده های مختلف سپاه؛ و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه 《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم》است.

که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم.

همچنين به گزارش خانه ملت، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

کاروان شهدای بزرگوار انقلاب بار دیگر یکی از فرزندان و یاران خدوم ملت ،فرمانده دلاور و سردار سرافراز حسین همدانی را همراه خود ساخت .

سردار رشید سپاه و فرمانده ارشد دفاع مقدس شهید حسین همدانی طی سالهای متمادی ودر عرصه های دشوار و حساس و سنگرهای نبرد به دفاع از آرمانهای اسلام ، انقلاب و رهبری اهتمام فراوان داشتند که فرماندهی ردهای مختلف در سپاه از جمله سپاه حضرت رسول(ص) تهران بخشی از این تلاش‌ها بود.

شهید همدانی به عنوان مستشار ارشد سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زینب (س) در مبارزه با دشمنان تکفیری انجام وظیفه می‌کرد ودر امتداد ایثار خویش سرانجام در حین ماموریت دفاع از حرم توسط نیروهای داعشی و در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(س) ، مقام معظم رهبری ،فرماندهان و رزمندگان سپاه، ملت شریف ایران، دوستان و خانواده بزرگوار ایشان امیدوارم روح بلند شهید حسین همدانی در جوار ارواح ملکوتی شهدا مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466132

برچسب‌ها