ایسنا نوشت: رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بار دیگر تاکید کرد که گزارش کمیسیون برجام در خارج از این کمیسیون نوشته شده است.

علاءالدین بروجردی، در واکنش به گزارش کمیسیون برجام افزود: دوستان با گزارش بدی که تهیه کردند، ضربه بدی به کشور زدند.

او در واکنش به سخنان زاکانی که گفته بود گزارش کمیته‌های کمیسیون، خنده‌دار بود، تاکيد کرد:  کمیته‌ها در چارچوب تدابیر و نظرات و منطق رهبری اقدام کردند و تلاش شد در راستای منافع ملی، جلوی ورود و نفوذ آمریکا را در داخل بگیرند و از جانب دیگر با نفوذ آمریکا در منطقه مقابله شود.

وي افزود: برخی از این دوستان مقصر نیستند، کم‌تر با مسائل بین‌المللی در این سطح آشنایی دارند. با همه صداقتی که دارند، نوع مصاف با قدرت‌های جهانی متفاوت است، با گزارش بدی که تهیه کردند، ضربه بدی به کشور زدند. آقای دکتر لاریجانی چندین بار به کمیسیون تذکر دادند که متوجه باشید سند به دست دشمن ندهید، آقایان توجه نکردند و این اشتباه پیش آمد.

بروجردي در واکنش به اينکه نقوی حسینی گفته بود اصل گزارش یک هزار صفحه است، نيز افزود: نمی‌دانم منظور ایشان چیست. آیا منظور تمام حرف‌هایی است که در کمیسیون زده‌اند که این اسمش صورت مذاکرات است، نه گزارش؛ ثانیا این عدد هزار از کجا پیدا شده، معلوم نیست. مشخص نیست کی نوشته‌اند؟ کجا نوشته‌اند؟ چطور به عدد هزار رسیده‌اند؟ به هر حال اکثر سیاسیون کشور رفتار برخی را در کمیسیون از ابتدا رصد کردند و می‌دانند این‌ها دنبال چه هستند.

رئيس کميسيون امنيت ملي همچنين در پاسخ به آنها که گفته‌اند اطلاعیه 5 نفر از اعضای کمیسیون کار ناصوابی در مقابل مصوبه کمیسیون بود؛ اظهار داشت: مصوبه کمیسیون مورد تایید 6 نفر بود و 5 نفر مخالفت کرده‌اند. سوال از این افراد این است که آیا مصوبه مجلس مهم‌تر است یا مصوبه کمسیون؟ وقتی علیه مصوبه مجلس، مقابل مجلس میتینگ غیرقانونی راه انداختند و مجلس را به کیف انگلیسی متهم کردند، نه تنها این آقایان آن کار ناشایست را محکوم نکردند بلکه رفتند و در جمع آن‌ها سخنرانی هم کردند. یک بام و دو هوا نمی‌شود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    25 0
    درود...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    41 1
    دلواپسان پدر این مردم را درآوردند چه زمان دولت قبل که ساکت بودند و چه الان که فریاد میزنند
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    63 1
    مردم به زاکانی می فهمونن مردم کیا هستند
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    61 2
    اینها که با اوستاشون و هاله نور باعث بوجود آمدن کاغذ پاره ها شدند و اکنون نگران ماندن یک واو و نون این کاغذ پاره ها هستند خداییش رو می خواهد
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    24 1
    خوش بودگرمحک تجربه آیدبمیان تاسیه روی شودهرکه دراوغش باشد.این یک امتحان الهی بودکه ملت سره راازناسره تشخیص دهند
  • علی رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    14 0
    با سلام ، از آقای بروجردی تشکر می کنیم که با واقع بینی و بدور از هر گونه احساس و هیجان موضوع را تشریح کردند. حال سئوال این است که آقای بروجردی شما که سال ها در وزارت امور خارجه خدمت کرده اید و با جنبه ها و ظرائف سیاست خارجی آشنا هستید چرا خودتان ریاست این کمیته به این حساسی را به عهده نگرفتید.؟ فردی مانند زاکانی که نه از سیاست خارجی چیزی می داند و به علاوه با سخنان و رفتار بچگانه که می خواهد پیراهنش را در بیاورد و هکذا که در شان یک نماینده مجلس نیست کار به این مهمی را به او سپرده اید .خوب معلوم است که نتیجه این گونه به ضرر مملکت تمام می شود . آقای زاکانی فردا باید به ملت حساب پس بدهی و فکر نکن می توانی به راحتی خودت را خلاص کنی به وجدان خودت رجوع و خود را از این کار مهم کنار بکش
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    14 1
    اقای بروجردی شما خودتون از حامیان دلواپسان بودید حالا داره به خودتون بر میگرده خود کرده راتدبیر نیست.
  • بی نام EU ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    11 0
    حضرت زهراس با یک جمله کوتاه به این واقعیت تلخ اشاره کرده‌اند که پس از رحلت پیامبرص دسته ای از افراد فرصت را مناسب دیده و به میدان آمدند: «و هدر فنیق المبطلین»؛ و نازپروردگان گروه باطل به صدا درآمدند.