امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در یادداشتی که برای خبرآنلاین نوشت، از شایعات اخیر درباره کارش سخن گفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن این یادداشت در ادامه می آید؛ به عنوان يك خدمتگزار كوچك در نظام معظم ورزش كشور و در تعامل با مديران مدبر و كارآمد اين تشكيلات چنين دريافته ام كه از هرگونه رخداد و پيشامد ، عبرتي آموخته و عليرغم مثبت و منفي بودن آن رخدادها ، درسي فرا بگيرم به گونه اى كه در پيشبرد امور، راهگشا و راهنمايم باشند. به هر حال قريب ٣٠ سال است كه در جامعه ورزش ميهنم مشغول خدمت مي باشم . چه در قالب بازيكن ، وچه در قالب مامور و كارمند و مدير و سرپرست . بنابراين اعم از واحدهاى صفي و ستادى ، ديرزمانيست كه به هر شكلي در پي خدمت به مردم فهيم و ورزشدوست كشورم هستم . اين مايه افتخار و مباهات من است كه هرگز كم فروشي نكرده ، در پي حاشيه و مسائل فراورزشي نبوده و با تمامي توان سر به كار خود داشته ام . بي هيچ شك و شائبه اى ، كم و كاستي هاى بسيارى دارم كه پيوسته تلاش مي كنم با تلمذ در محضر اساتيد ، پيشكسوتان ، مديران و مهم تر از همه تجربه و عمل به رفع و رجوع آنها بپردازم .
در بازگشت از مسابقات جام جهاني ژاپن و روزهاى پس از آن ، فضاى ورزش واليبال دستخوش تنش و رخدادهايي گرديد كه به اعتقاد شخص من ، بسيار طبيعي و اجتناب ناپذير است. به هرحال تيم نتيجه مورد نظر را نگرفته و نقد و بررسي ، حق منتقدان و دلسوزان مي باشد .قويا اعتقاد دارم كه وقايعي از اين دست ، هرازچند گاهي براى هر مدير و سرپرستي ،بس مفيد و درخور فايده خواهد بود . چه ، آدمي را به خود مي آورد ، جايگاهش را يادآور مي شود ، و هركسي را به نوعي خانه تكاني در روش ها و شيوه ها و برخوردها و ارتباطات وامي دارد .
چنين آموخته ايم كه قدر شناسي از قدرشناسان يك رسم ديرينه و سنتي مكتبي و ديني است . لذا ، به مصداق " من لم يشكر المخلوق لم يشكرالخالق " وظيفه مي دانم از همه دست اندركاران ، و دوستداران ورزش ،به خصوص ورزش واليبال كه در اين چند روز ارائه طريق كرده و مستقيم و غيرمستقيم گوشزدهايي داشتند ، تشكر كنم . بودند كساني كه پهلوان منشانه از سرپرست بسكتبالي واليبال ! حمايت كردند ، مصلحت انديشي نكرده و پندارشان را روشن و واضح ، آشكار ساختند . انان به شايعات بي پايه و اساس توجهي نكردند و اين درخور تقدير هست.نقدهايي نيز داشتند كه آنها را به جان دل مي پذيرم .
از رسانه ها به طور كلي، اعم از روزنامه ها و سايت ها و خبرگزارى ها به جهت اعتمادى كه نشان دادند و جانب حق را گرفته و بيطرفانه ، هرآنچه رخ داده بود را منعكس ساختند ، و جداً در پي تنش زدايي و نه تنش زايي بودند ، بسيار بسيار سپاسگزارم . نه امروز كه در طول اين ده سال حضورم در تيم ملي ،پيوسته از حمايت هاى زحمتكشان رسانه اى برخوردار بوده ايم ، هم من و هم تمام واليبالي ها ، اين حمايت ها را فراموش نخواهيم كرد .
از همكارانم در فدراسيون واليبال به خصوص رياست محترم آن جداگانه تشكر كرده و حسن ظن ايشان را ، قدر مي شناسم . بي ترديد چنين توجهي از بالاترين مدير واليبال كشور از سويي مسئوليتم را سنگين تر و از سوى ديگر همه بچه هاى تيم ملي را در انجام وظايف شان راسخ تر خواهد كرد .
بسيارى از همكاران در وزارت ورزش ، به اشكال مختلف حمايت خود را نشان دادند . ضمن تشكر از آنها ، توجهات شخص وزير محترم ورزش و جوانان را به واليبال ارج مي نهيم و وعده مي دهيم كه با تمامي توان از بروز هرگونه حاشيه در تيم ملي جلوگيرى كرده و بيشترين تلاش را در انجام امور ، خواهيم كرد .
از كج انديشان ، بدخواهان و غرض ورزان و شايعه سازان نيز به نوبه خودم ممنون و سپاسگزارم . آنان به مصداق " عدو شود سبب خير ...." ناخواسته مرا در مواجهه با چنان چالشي قرار مي دهند كه بدانم و بفهمم اين پست ها و جايگاه هاى ادارى ، به احدالناسي وفا نكرده است . لباس مديريت هرچقدر هم فاخر باشد به تن و بدن كسي نچسبيده و نخواهد چسبيد . من به خوبي مي دانم به تكه كاغذى آمده ام و به تكه كاغذى خواهم رفت . چنانكه كل زندگي نيز همين داستان است . به برگ تائيد پزشك اطفال مي آئيم و به برگ تائيد پزشك قانوني روانه مي شويم.
مايلم تاكيد و تكرار كنم ،بحث و فحص در متن و حاشيه يك تيم ملي ،امرى كاملا طبيعي و پسنديده است . ابطال ماموريت من و بازگشتم به وزارتخانه كه يك امر روزمره و حق طبيعي و واضح مديران است . گمان مي كنم چنين دستوراتي پيوسته در سازمانها رخ مي دهد و رسانه اى شدن آنها درست نيست . به هرحال هرگاه چنين دستورى باشد بي گمان اطاعت خواهد شد.
اعلام ميدارم همچون گذشته در جهت رشد و توسعه ورزش واليبال تلاش خواهم كرد . اعتلاى واليبال اولويت همه بچه هاى تيم ملي است . وعده مي دهم كه آرامش به بهترين شكلي در تيم ملي حاكم خواهد شد و يكدل و يك صدا به سوى اهداف مكتوب ورزش واليبال حركت خواهيم كرد .
خداى بزرگ را شاكرم . اگر آزموني بود ، گويا سربلند بيرون آمده ام . سبب چه ميتواند باشد جز " هذا من فضل ربي ". ما مجددا كار خودمان را خواهيم كرد . با همه توان . دلگرم به همين حمايت ها هستيم . آنها را از ما دريغ نكنيد . بخصوص در سفرها و تورنمنت ها . هر نوشته ، مطلب و هر ترغيب و تشويق شما ،حتي در گوشه اى از يك روزنامه ، به ما بال و پر مي دهد . آن را از ما دريغ نكنيد . ياحق.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    3 0
    درود بر شما . دل نوشتهای بس زیبا . تلاش و صداقت شما قابل تحسین است