سرمربی تیم ملی می گوید رودرو جواب مسئولان سابق کمیته اخلاق را می دهد.

تسنیم نوشت؛ کارلوس کروش سرانجام درباره اتهاماتی که مسئولان سابق کمیته اخلاق به این مربی زده اند، پاسخ داد. او در پاسخ به این سوال که آیا از اتهاماتی که به شما زده اند، ناراحت هستید، گفت: «خیر، کسانی که به من نزدیک هستند، می‌دانند آنقدر قدرتمندم که می‌توانم همان رفتاری گذشته‌ام را اکنون هم نشان دهم. آنقدر قدرت دارم که بتوانم بازی مقابل عمان، ژاپن و آن بازی غیر قابل باوری را که پشت پرده برای من صورت می‌دهند، مدیریت کنم و پشت سر بگذارم. مطمئنا در موقعیت مناسب و در زمان مناسب من هم بازی آنها را انجام خواهم داد. البته که من این بازی را مثل آنها از پشت سر انجام نمی‌دهم و بازی من اینطور نیست که بخواهم از پشت به شانه‌هایشان ضربه‌ای بزنم بلکه رو در رو و چشم در چشم بازی آنها را در آینده نزدیک پاسخ خواهم داد.»
او ادامه داد: «بازی عمان را پشت سر گذاشتیم و تمرکز بعدی من بازی تدارکاتی با ژاپن است و بعد از آن حتما پاسخ آن افراد می‌دهم و بازی که آنها انجام دادند را من هم انجام خواهم داد.»
کروش در ادامه گفت: «اکنون در کشوری عربی حضور داریم و فکر می‌کنم خوب باشد که من از یک ضرب المثل بسیار قدیمی که اعراب استفاده می‌کنند بهره ببرم. عرب‌ها می‌گویند بهتر است که ما هزار نفر دشمن بیرون از خیمه‌مان داشته باشیم تا اینکه بخواهیم یک دشمن را داخل خیمه‌مان ببینیم.»
کروش در پاسخ به این سوال که چرا هر دفعه پیش از دیدارهای تیم ملی اتفاقاتی می‌افتد یا اتهاماتی را به او وارد می‌کنند و آیا این مسئله به این دلیل است که تمرکز او را به هم بزنند، گفت:«این موضوع درباره من نیست و نگران نباشید. در حال حاضر در کشور عمان هستیم و نباید راجع به مسائل داخلی در خارج از کشور صحبت کنیم. من فقط این را می‌گویم که در زمان مناسب و در داخل ایران این موضوع را بررسی می‌کنم و به شخص «جناب آقای حسنی‌خو» کمک می‌کنم که این مسئله را حل کند. ایشان گفته‌اند که می‌خواهند قرارداد من را ببینند اما مسئله‌ای که باید به آن رسیدگی شود این خواهد بود که این گزارش‌ها را چه اشخاص یا چه شخصی به کمیته اخلاق ارجاع داده است. این رسیدگی باید این طور صورت بگیرد اما اجازه بدهید بازی با ژاپن را پشت سر بگذاریم و پس از این بازی به آقای حسنی‌خو و تحقیقاتشان کمک می‌کنم.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    درود بر كيروش كبير، اين افراد فقط هدفشان ضربه به تيم ملي هست
    • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      کیروش تا حالا 35 میلیارد پول گرفت و 4 سال زمان رو کشت و 3 هفته لیگ رو تعطیل کرد و کلی منت روی فوتبال ایران گذاشت و 90 دقیقه مقابل عمان فسقلی دفاع کرد و با کمک داوری که دو بازیکن ما رو اخراج نکردو یک پنالتی برای عمان نگرفت یک مساوی گرفت . بر طبل شادانه بکوب
    • مهران IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      9 5
      بله تا وقتی کیروشی پور ها هستند وضع فوتبال ما همینه . دقت کردین از اول بازی تا آخرش یه موقعیت گل درست حسابی نداشتیم.
    • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
      1 2
      متاسفانه کسانیکه فکرمنافع شخصی خودبوده اندهمیشه به این ملت خیانت کرده اند.درست درلحظاتی که تیم ملی نیازیه ارامش داردتمرکزسرمربی رابهم میزنندومطمئنابانظرمثبتی که بازیکنان به سرمربی دارندتمرکزبازیکنان هم بهم میخورددرزمان جنگ هم اینگونه افرادباشعارهای ظاهری واقدامات عملی به این کشورخیانت کردنداگرهمین مواضع نسبت به کادرتیم ملی امیدوجودداشت آیاتمرکزآنهابهم نمی خورد؟شمابه همین مصاحبه آقای کی روش درخارج ازکشوردقت کنیدحاضرنیست درخارج ازکشورراجع به درگیری های داخلی صحبت کندانگاریک ایرانی میهن پرست است .خداکمکش کند.
  • بی نام RO ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    ما فعلأ صدر جدوليم و با قدرت از سرمربي محبوبمون و تيمش حمايت ميكنيم،اگر انتقادي هم هست سعي ميكنيم در يك فضاي آرام و بدور از جنجال مطرح كنيم.بعضي ها دنبال بر هم زدن تمركز سر مربي هستن.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      30 41
      در صدر جدول گروه مرگ،ترکمنستان،گوام،هند ،عمان
    • بی نام RO ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      4 7
      کىروش ماهى چقدر بهت مىده تو ساىتها ازش دفاع کنى؟
  • کیومرث IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    5 2
    قراردادکیروش که مهمترازقرارداد برجام نیست ؟برجام را همه مردم دیده ودرمجلس راجع به مفاد/آن بحث کرده اند.تقصیرکفاشیان است که همه کارهایش پشت پرده ودورازچشم مردم صورت میگیرد