۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

تیم ملی ایران پنجشنبه شب مقابل عمان مساوی کرد اما تعبیر رسانه های این کشور، نه تساوی که شکست تیم شان مقابل شاگردانش کروش بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمانی ها اعتقاد دارند با عملکری که در بازی داشتند، مساوی کمتر از شکست نیست. این تیم اولین رقیب جدی ایران بعد از تغییرات اخیر ایران بود. منتقدان کروش هم تاکید داشتند نباید بازی گوام و هند ملاک باشد و تازه در دیدار عمان، تیم ملی محک می خورد. این پیش بینی هم درست بود و عمانی ها یک روز سخت برای تیم ملی رقم زدند و به شکست ناپذیری خود ادامه دادند. بعد از این مسابقه بود که انتقادها از کروش و تیمش آغاز شد اما کروش ترجیح داد همان لحظه پرونده بازی را ببندد و بگوید: «از حالا فقط به فکر شکست عمان در بازی برگشت در آزادی هستم.»
اما آنچه که پیداست، پیش بینی کروش درباره مرحله بعد کاملا درست بود. او در یکی از گفت و گوهای خود با هشدار زیاد درباره مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفت: «آنجاست که با کوسه هایی چون ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ... رقابت می کنیم.» او هشدار داد که ایران باید امکانات خود را افزایش دهد و گام های بلندتری در مسیر پیشرفت بردارد. در همان روزها، منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال و منتقد درجه یک کروش در مصاحبه ای گفت: «یعنی چه که به خاطر بازی هند و گوام 20 روز تیم ملی اردو دارد؟» مارکار آقاجانیان دستیار کروش هم در پاسخ به او گفت: «تیم ملی ایران، آلمان، اسپانیا یا آرژانتین نیست که بازیکنان در اروپا بازی کنند و تنها سه روز قبل از بازی بیایند. بازیکنان جوان ما نیاز به اردوهای بیشتری دارند که آینده را بسازند. نباید فقط یک قدم جلوتر را ببینیم. نگاه ما باید به آینده باشد. باید بدانیم امروز تمرین می کنیم برای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی.»
بازی با عمان به ایران هشدار داد که برای موفقیت و برای آماده شدن، نیاز به اردوها، بازی ها و تمرینات بیشتری دارد. هنوز بعضی از بازیکنان ایران نیاز به تجربه بیشتری دارند تا بتوانند برای مرحله دوم جام جهانی آماده شوند. این یک هشدار به کروش هم هست که آن کوسه ها، این تیم ملی را به سادگی می خورند؛ هر چند ایرانی ها نشان داده اند در مسابقات بزرگتر گاهی بی اندازه غیر قابل پیش بینی هستند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    90 21
    اینطوری میخواهید با کره و ژاپن بازی کنید؟ با این وضعیت؟
  • بی نام RO ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    80 42
    پس الان وقت حمايت ودادن امكانات به تيم ملي و سرمربي هست،اين بازي تموم شد و خدا رو شكر ما صدر جدوليم.مطمئن هستم كه كيروش اين تيم را متحول خواهد كرد
    • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      8 2
      پنج سالم داره تموم میشه کم کم کی متحول میشیم خدا میدونه
  • hadidas A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    64 8
    خدایا...عمان هم شده واسه ما رقیب.
  • مهران IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    12 2
    آقای کیروش اگه گل شانسیه سید جلال نبود به تیم درجه 2 آسیا باخته بودیم. دقت کردین از اول بازی تا آخر بازی ما یک موقعیت گل درست حسابی نداشتیم. مالکیت توپ هم که دست عمان بود.