فعالیت‌های کانون پرورش فکری روی مناطق محروم استان متمرکز شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تمرکز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان را روی مناطق محروم سمنان خواستار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، محمدرضا جهان در دیدار با مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در آغازین‌روز از هفته‌ی ملی کودک انجام شد گفت: نقاط محروم شهری و روستایی استان سمنان باید محور فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود.
جهان در ادامه افزود: در داخل شهر سمنان و دیگر شهرهای استان نیز باید مناطق محروم مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه امروز کودکان کمتر به مطالعه کتاب می‌پردازند خاطرنشان کرد: با ورود فن‌آوری‌های نوین، بیشتر اوقات فرزندان و دانش‌آموزان کشور معطوف به آن شده و باید کانون پرورش فکری به سمت افزایش مطالعه در بین اعضای خود برود.
جهان با اشاره به وضیعت مناسب آموزش و پرورش استان سمنان در شاخص‌های این وزارت‌خانه افزود: ضریب پوشش تحصیلی 99.9 درصدی در دوره‌ی ابتدایی و ضریب پوشش 85 درصدی این استان در پیش‌دبستانی، سمنان را به رتبه‌ی برتر کشور در این دو شاخص تبدیل کرده است.
وی با اشاره به اینکه همه‌ی مراکز پیش‌دبستانی استان سمنان، غیردولتی است افزود: این موضوع نشان می‌دهد که والدین در استان سمنان حاضر هستند برای فرهنگ فرزندان خود سرمایه‌گذاری کنند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =