ایسنا نوشت: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه این حزب در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بود اظهار کرد: اگر احتیاط‌ها و سیاست‌هایی را اعمال نمی کردیم، امروز شاید این حزب نمی ماند و مثل بعضی از احزاب در صحنه سیاسی کشور نبود و اعتبار قانونی امروز را نداشت.

رسول منتجب نیا در همایش «اعتماد ملی،‌ سرمایه اجتماعی» که در یزد برگزار شد اظهارکرد: یکی از مزیت‌های حزب اعتماد ملی استقلال از دولت و حکومت است. اعتماد ملی در دولت احمدی نژاد شروع به فعالیت کرد و پس از دوران سخت 4 ساله امروز دوباره باید با قدرت به صحنه بازگردد و ما باید آن چه را که داشتیم بازسازی کنیم.

وی همچنین با اشاره به دوران اصلاحات و تحویل دو قوه از سه قوه کشور به جریان مقابل اصلاحات خاطرنشان کرد: فاصله از مردم و احزاب یکی از دلایل واگذاری این دو قوه بود. شعارهای تند ما و اختلاف نظرها و دوری از جامعه، همه و همه دست به دست هم داد تا این دو قوه از اختیار اصلاح طلبان خارج شود. اکنون احزاب باید شبانه روز تلاش کنند تا ما به دوران خوب خود بازگردیم.

همایش «اعتماد ملی،‌ سرمایه اجتماعی» از صبح روز پنجشنبه کار خود را آغاز کرد. در ابتدای این همایش جوانان حزب اعتماد ملی در یزد به شهدای این شهر ادای احترام کردند. پیام رییس دولت اصلاحات نیز به این همایش قرائت شد.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    4 0
    حالا که احتیاط کرده و وجود داره چه سودی داشته احتیاط یعنی عقب نشینی در مورد حقوق مردم.