واکنش کاربران خبرآنلاین به مقایسه عادل فردوسی پور و رامبد جوان خواندنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ انتشار مطلبی درباره مقایسه رامبد جوان و عادل فردوسی پور با واكنش های متفاوت كاربران مواجه شده است. خبرآنلاین در گزارشی با تیتر تفاوت عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان، احسان علیخانی و فرزاد حسنی به نقل از هفته نامه تماشاگران، عادل را با رامبد و دو مجری دیگر مقایسه كرده بود. در بخشی از این مطلب نوشته شده است: «اجرای رامبد جوان در برنامه خندوانه، برای صداوسیمایی که اغلب مجریانش یا عصا قورت داده‌اند یا راحت بودن را با لوس بازی اشتباه گرفته‌اند، نعمت است. رامبد نه لوس است و نه عصا قورت داده. به خاطر همین هم است که برنامه‌اش گرفته و به تنهایی شبکه مهجور نسیم را سرزبان‌ها انداخته. اما آیا رامبد هم مثل عادل، صادق است؟ آیا او هم چیزی جز رضایت مخاطبان برنامه، وسوسه‌اش نمی‌کند؟»

و اما واكنش كاربران به این مطلب... كاربری كه مشخص است جزو هواداران عادل است نوشته: «چه عجب از عادل حمایت کردی و این بار خودش و برنامه نود رو مقابل خندوانه ای ها قرار ندادی.» كاربر دیگری نوشته است: «حسادت به خندوانه و عصبانیت از کاهش بیندگان نود، علت این مقاله است.»

كاربری هم نوشته: «سلام.آقا هر دو تبلیغ می کنند.یکی با پیامک یکی هم زبانی.پیامک های 90 که برای رای دهنده ارسال می شه همه تبلیغاتی هستند.» و كاربر دیگری نوشته است: «واقعا مقاله درستی بود خود رامبد جوان هر سوالی از خصوصی ترین مسائل مهمانان می پرسه ولی خودش حاضر نیست سولاتی که که ازش پرسیده می شه رو جواب بده. از قدیم گفتن یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران.»

كاربر دیگری هم از زاویه ای متفاوت به این ماجرا نگاه كرده و نوشته: «مقایسه این افراد با هم اصلا درست نیست هر کدام راه خود را می روند و نقاط قوت و ضعف خود را دارند. مقایسه خندوانه و نود هم درست نیست مگر اینکه جای رامبد و فردوسی پور چند هفته عوض شود و ببینیم رامبد از عهده کار عادل برمی آید یا عادل از عهده کار رامبد و اساسا محدودیتهای دو برنامه با هم متفاوت است. بگذارید مردم از همین برنامه های نصف و نیمه لذت ببرند چرا عینک بدبینی حالا چه فرقی می کند ژوله برنده شود یا خمسه همین سایت شما عکس پایش لحظات آخر مسابقه ژوله و حیاتی را با حضور این دو هنرمند انداخته بود.»

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    16 15
    چرا حرفهای اقلیت گذاشتید .حرف 90 مردم این بود فقط عادل نه رامبد یا ......
  • بی نام RO ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    32 2
    اصلا مقایسه درستی نیست چون جنس برنامه ها با هم فرق داره برنامه تخصصی و تحلیلی نود با مخاطبان خاص خود را که هفته ای یکبار پخش میشود نباید با برنامه خندوانه که هر شب پخش میشود و مخاطبان ان از همه نوع هستند و بیشتر خانواده ها باهم ان را به عنوان جنبه سرگرمی نگاه میکنند اصلا نباید باهم مقایسه کرد.مگر اینکه قصد تخریب برنامه نود را داشته باشید.
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    35 2
    یک کلام بگید مردم همیشه عزادار باشین.شادی حرام
  • مهران RO ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    20 18
    با سلام بر خلاف یک سری دوستان , بنده هیچ اعتقادی به عادل بودن فردوسی پور ندارم و فقط به دو نمونه بسنده میکنم : 1 وارد نشدن و عدم برگزاری نظرسنجی در جریان اختلاف فدراسیون و صدا و سیما در قضیه حق پخش 2 عدم پرداخت و ورود به مسئله بازیکن غیرمجاز سایپا در بازی مس به دلیل موقعیت شغلی همسرشان در مجموعه سایپا و اینکه خودشون هم مشاور این سازمان بودند.
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    11 1
    بسه دیگ این مقایسه های الکی وچرت
  • علی A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    9 1
    یه تفکر غلط داره لذت دیدن چند تا برنامه رو از مردم میگیره. تو روزگاری که با ضعف برنامه سازی و سریال سازی روبرو هستیم , سه تا برنامه خوب هستن که تونستن مردم رو راضی کنن با سه موضوع متفاوت. ماه عسل و احسان علیخانی یه برنامه اجتماعی خوب . نود و عادل فردوسی پور فوتبال و حواشی اون , خندوانه با رامبد جوان برنامه ای با موضوع کمدی . این سه برنامه موضوع متفاوتی دارن و هر کدوم تو ژانر خودشون ببینده رو راضی نگه میدارن. هر کسی که که از یه نفر خوشش نمیاد دلیلی نداره این حس و دیدگاه رو به بقیه هم انتقال بده.
  • حسین ج IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    5 0
    به نظرم مقایسه این دو کار اشتباهی هستش اصلا جنس کارشون با هم فرق دارد و معلوم هستش نوع کارکردشونم باید متفاوت باشد