۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰

اشتباهات داوری یکی از مباحث داغ لیگ برتر ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز پنجشنبه گزارشی به نقل از هفته نامه تماشاگران امروز منتشر كردیم كه در آن اشتباهات داوری و تاثیرگذاری آن در نتایج تیم ها بررسی شده و بر اساس آن جدولی جدید نوشته شده بود. به نوشته این هفته نامه، اگر اشتباهات داوری در لیگ برتر رخ نمی داد جایگاه تیم ها با تغییرات اساسی روبرو بود. از 16 تيم اين فصل، 9 تيم از اشباهات داوري ضرر كرده‌اند و شايد موج اعتراضات آنها به نحوه قضاوت داوران زياد عجيب نباشد. البته بيشترين ضرر يك تيم از اشتباهات داوري، 4 امتياز بوده و ديگر تيم‌ها بين 1 تا 3 امتياز آسيب ديده‌اند. امتيازات پرتعداد از اشتباهات داوري، بيشتر مربوط به دو تيمي مي‌شده كه از اشتباهات داوري سود برده‌اند. استقلال و سايپا، به ترتيب 8 و 7 امتياز از اشتباهات داوري جمع كرده‌اند و طبيعي است از وضعيت داوري ليگ امسال راضي باشند.
اما واكنش كاربران خبرآنلاین به این گزارش هم خواندنی است. یكی از كاربران نوشته است: «کلا توپ هر جای بازیکن پرسپولیس بخوره خطای هند محسوب می شه. ولی اگر برای تیم مقابل باشه توپ به دست هم بخوره عمدی در کار نبوده.» كاربر دیگری نوشته: «این حرف ها مشکل تیم ها رو حل نمی کنه. باید یک کمیته بیطرف تشکیل بشه حتی اگر داور خارجی میاد و اشتباهات داوران بررسی و توی آموزش آنها در نظر گرفته بشه. باید دید داوران ایرانی بیشترین اشتباه را در کجا انجام داده اند و با سیستم تشویق و تنبیه آنها را اصلاح کرد.»
كاربری هم نوشته است: «در فوتبال روز دنیا کسی برای این توجیهات تره هم خرد نمی کنه.جالبه مدیران پرطرفدارترین تیم ایران که ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ را سر هم بندی کرده اند به این توجیهات برای رد گم کردن متوسل می شوند. بروید عوض این توجیهات در نیم فصل چند بازیکن درست و حسابی بگیرید که این همه مجبور نشوید کم کاری خود وجایگاه تیم محبوب مردم را با متهم کردن این و آن توجیه کنید.» و یكی از كاربران كنایه ای به پرسپولیسی ها زده است: «یک کار دیگه هم واسه پرسپولیس می شه کرد؛ جدول رو برعکس کنید.»
كاربری هم به یاد هادی نوروزی نوشته است: «كاش پرسپوليس همه بازى هاشو با اشتباه داورى باخته بود ولى نوروزى از دست نمى رفت. ديگه دوست ندارم بازى هاى تيمم رو نگاه كنم، واقعاً يه تفريح ساده ارزشش رو نداشت كه زندگى اين جوون بخاطر استرس هاى بى ارزش و فشار ما هوادارها فنا بشه.» كاربری هم نوشته است: «صد در صد در اشتباهيد. هيچكس نمي تواند پيش بيني كند كه اگر اشتباه رخ نمي داد بقيه بازي چه مي شد.شما يك اشتباه رو برداشته و تصورتان اين است كه بقيه بازي به همين منوال مي شد. به همين خاطر است كه بعد از سوت پايان بازي هيچ اعتراضي قابل قبول نيست.»
نظرات كاربران خبرآنلاین درباره این گزارش را ایـــنــــجـــا بخوانید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =