توسلی : شاهد مشارکت پرشوری از سوی مهندسین در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی هستیم

احمد توسلی رئیس کنونی سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی مشارکت اعضای سازمان را در انتخابان خوب و پرشور عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، احمد توسلی رئیس کنونی سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در حاشیه انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی در مورد روند انتخابات  گفت : مشارکت در این دوره انتخابات این دوره نسبت بسیار پرشور و فراتر از انتظار بود .

وی افزود : قطعی سیستم ها و بروز مشکلات فنی که در ابتدای صبح امروز در شروع رای گیری رخ داد تاثیر منفی بر روند رای گیری داشت ولی آنطور که از حوزه ها و شعب مختلف بر می آید مشارکت تاکنون پرشور بوده و امیدواریم مسئولین اجرایی در مورد تمدید تصمیم مناسبی بگیرند.

رئیس کنونی نظام مهندسی آذربایجان غربی تصریح کرد : تبلیغات موجود در فضای مجازی باعث افزایش مشارکت و ورود افکار مختلف به انتخابات شد و امیدواریم افراد بنام و شایسته ای وارد نظام مهندسی بشوند.

توسلی گفت : یکی از اتفاقات ناگوار این دوره را میتوان به فضای شدید تخریبی در فضای مجازی رخ داد که متاسفانه برخوردی هم صورت نگرفت که تاثیر منفی بین مهندسین ایجاد کرد.

وی افزود : با توجه به ورود کاندیداهای مختلف و جوان حدس زدن نتیجه انتخابات دشوار و غیر قابل پیش بینی کرده است.

رئیس کنونی نظام مهندسی آذربایجان غربی در پایان در مورد تبلیغات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت : اساتید زحمتکشی که مورد اعتقاد و مورد حمایت دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه هستند میتوانند تاثیر زیادی بر نتیجه انتخابات داشته باشند.

توسلی در پایان گفت : امیدواریم هیئت مدیره ای یکدست که مورد مقبولیت هم باشند انتخابات و به جامعه بخصوص جامعه مهندسین خدمت کنند.

سینا پسران افشاریان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =